[50] Recenzja "Harry'ego Pottera i Komnaty Tajemnic" J. K. Rowling (wydanie ilustrowane)

Tytuł oryginalny: "Harry Potter and the Chamber of Secrets”
Autor: J. K. Rowling
Ilustrował: Jim Kay
Wydawca: Media Rodzina
Data premiery: 2016-10-04
Ilość stron: 259
Tłumaczenie: Andrzej Polkowski





  Po zobaczeniu pierwszej części wprost nie mogłam się doczekać drugiej. Zaczęłam już nawet sięgać myślami dalej i zastanawiać się jak wydawnictwu uda się wykonać czwartą, a co dopiero piątą część. Jestem tego przeogromnie ciekawa, ponieważ jeszcze trzy pierwsze części są w miarę cienkie, jednak kiedy pójdziemy dalej książki są objętościowo trzy razy większe. Niestety znów poczta przychodząca do mnie z przesyłką zrobiła to zaraz przed moimi lekcjami, dlatego nacieszyłam się pozycją, dopiero po przyjściu do domu. Jestem pozytywnie zaskoczona tym co otrzymałam, ale więcej poniżej.



  Jak zwykle na początku przypomnę o czym jest druga część. Otóż mamy Harry’ego Pottera – Chłopca, Który Przeżył. Przeżył dwukrotnie, ponieważ już na pierwszym roku swojej edukacji znów zmierzył się z Voldemortem. Dzięki pomocy swoich przyjaciół oraz zachowaniu zimnej krwi i zdrowego rozsądku udało mu się uniemożliwić Czarnemu Panu powrót. Teraz Harry zaczyna drugi etap swojej nauki w Hogwarcie, nowe zagadki, tajemniczy dziedzic Slytherina - to tylko niektóre z wyzwań stojących przed młodym czarodziejem.















  Nie wiem jak określić całościową tę pozycję, ponieważ po angielsku powiedziałabym, że jest stunning, na język polski to słowo można przetłumaczyć jako oszałamiający, fantastyczny, choć według mnie te przymiotniki nie są dość mocne, aby określić wspaniałość wydania i ilustracji tej książki. Tym razem kiedy zdejmiemy obwolutę powieści ujrzymy przepięknego, maleńkiego Zgredka. Jest on tak uroczy, że momentalnie się zakochałam. Kiedy ją przeglądałam stwierdziłam jednoznacznie, że ta część podoba mi się bardziej od pierwszej. Oczywiście chodzi mi o ilustracje, zabawne jest to, że Komnata Tajemnic jest moją najmniej ulubioną częścią z całej serii. Najlepsze ilustracje postarałam się dodać na zdjęciach, a moją ulubioną została postać ducha z odciętą głową na koniu. Jestem bardzo zadowolona z tego, że postanowiono wydawać serię Harry’ego w ten sposób, oprócz tego, że jest to wspaniała gratka dla fanów, którzy mogą wzbogacić swoją biblioteczkę o te wspaniałe pozycje to zdecydowanie bardziej zachęci osoby, które Harry’ego Pottera jeszcze nie czytały. Dlatego, cóż mogę dodać? Polecam każdemu!
Ocena: 10/10

Dziękuję Wydawnictwu Media Rodzina za danie mi możliwości przeczytania i podziwiania tej powieści! :)  


5 komentarzy:

  1. Te wydania są piękne! Muszą cudownie wyglądać na półce, z pewnością kiedyś je sobie kupię, mam sentyment do Harry'ego, choć wielką fanką nie jestem.:) Pozdrawiam!
    Osobliwe Delirium

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielką fanką historii Rowling nie jestem, ale ta książka to istne cudo, które chciałabym mieć na swoich półkach! Przepiękne wydanie i w sumie od dłuższego czasu myślę nad czym, czy aby się nie skusić na zakup! :)

    Zapraszam na konkurs!
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/12/zimowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci posiadania tej książki <3 Czytając Twoją recenzję robiłam wielkie, maślane oczy *.* Nie ulega wątpliwości fakt, że taka książka będzie idealna dla każdego fana Harry'ego Potter'a :D
    Mam nadzieję, że kiedyś będę ją mieć :)
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Harrego Pottera i checia siegne po ta ksiazke. sliczne zdjecia.

    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ci zazdroszczę! Też chcę to piękne wydanie! <33

    Nominowałam Cię do świąteczno-książkowego TAGu, więcej szczegółów tutaj: http://recenzjeklaudii.blogspot.com/2016/12/przygotowania-do-swiat-book-tag.html
    Mam nadzieję, że uda Ci się odpowiedzieć na podane pytania i będziesz się przy tym świetnie bawić. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.