[1] [2] [3] [4] Liebster Blog Award

No więc tak zostałam nominawana do 4 LBA w krótkim odstępie czasu i szczerze powiem jestem bardzo zdezorientowana ale także bardzo szczęśliwa, dlatego nie sprwiając nikomu przykrości odpowiem bardzo krótko ale na wszystkie pytania : ) ( I nie zamierzam nominować 44 blogów, nie ma mowy!) Nominację otrzymałam kolejno od Nastriali , With coffee and books , Pozy(nega)tywny blog oraz Niczym Szeherezady.

"Nominacja do Liebster Blog Award- jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”



Pytania od Nastriali : 
1.Masz swojego idola? Jeśli tak, to dlaczego właśnie jego?
Robert Downey Jr.
2.Za co cenisz innych ludzi?
Za szczerość.
3.Z którego posta na swoim blogu jesteś najbardziej dumna/dumny?
Chyba z recenzji "Talonu" Julie Kagawy
4.Jak spędzasz wolny czas?
Czytam, biegam, ćwiczę i piszę.
5.Jakie jest Twoje najśmieszniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
Nie mogę sobie teraz przpomnieć : D
6.Jak wygląda Twój idealny dzień?
Rano- biegam potem cały dzień czytam <3
7.Masz ulubiony cytat?
"Dura lex, sed lex" z łaciny oznacza "Twarde prawo, ale prawo"
8.Która piosenka obecnie daje Ci największego kopa do działania?
Sam Tsui i Diamond White - Mashup Shut up and Dance/Want to Want me <3
9.Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Nie
10.Masz jakieś hobby?
Czytam... tak bardzo kreatywnie. Ćwiczę kung-fu oraz gram... na nerwach? :P
11.Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
Lato, myślę że dlatego, że wtedy się najwięcej dzieje oraz nie ma szkoły, stresu i sprawdzianów. :D

Pytania od With coffee and books : 
1. Gdybyś miała uratowć tylko 5 książek przed wiecznym zapomnieniem to które by to było?
Szklany Tron ~ Sarah J. Maas , Angelfall ~ Susan Ee , Mechaniczny Anioł ~ Cassandra Clare , Maybe someday ~ Colleen Hoover , Harry Potter ~ J. K. Rowling <3 
2. Nosisz częściej spódniczki czy spodnie ? 
Spodnie. 
3. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz? 
Tego co leci w radiu : )
4. Jaka piosenka kojarzy ci się z konkretną sytuacją z książki?
Piosenka Rihanny "Towards the sun" kojarzy mi się z zamyśleniami Julii w pierwszej części "Dotyku Julii" w jej celi : )
5. Co zamierzasz robić w wakacje?
Jadę na obóz z kung-fu oraz na Chorwację z rodziną : D
6. Jakie miejsce chciałabyś odwiedzić? 
Rio de Janeiro ! Najlepiej podczas karnawału! <3
7. Czy byłabyś w stanie obejść się bez telwizora? 
Jasne! Gorzej z laptopem...
8. Jaka była pierwsza książka, którą zrecenzowałaś? 
"Szklany Tron" ~ Sarahy J. Maas <3 
9. Jakiego autora chciałabyś spotkać osobiście? 
Sarah'ę J. Maas jest teraz na pierwszym miejscu w mojej liście <3
10. Czy masz autograf kogoś znanego? 
Nie... chyba nie.  
11. Oglądasz jakiś youtuberów? 
Bardzie booktuberów :) Oglądam Katytastic, towartoczytać, Martę Oakiss, Caroline in Bookland i Abigail Jailette : ) A takich zwykłych to littlemooonster96, SUPERFRUIT, Stuu oraz Magic of Y

Pytania od Pozy(nega)tywny blog : )
1. Ulubiony kolor?
Czarny i biały : )
2. Co uważasz o hejterach? 
Że muszą mieć straszliwie nudne życie : (
3. Jakie są twoje pasje/zainteresowania?
Kung-fu chyba teraz (po raz pierwszy) jest na pierwszym miejscu :O
4. Ulubiona pora roku i dlaczego?
Już odpowiadałam :)
5. Noc czy Dzień
Dzień : )
6. Jak długo prowadzisz bloga? 
2 miesiące? Jakoś tak : )
7. Za co lubisz swoich czytelników? 
Za to, że czytają mojego bloga, za miłe komentarze,a le też za te szczere :) 
8. Co robis zgdy coś ci się nie udaje?
Na pewno się nie poddaję! 
9. Największe marzenie? 
To marzennie znam tylko ja :) Może kiedyś coś napomknę :)
10. Żelki czy Pianki?
PIANKI ! <3
11. Ulubiony blog? 
Właściwie to nie mam : )

Pytania od Niczym Szeherezady: )
1. Czytanie w domu czy w terenie? 
Tak na prawdę przystosowałam się do wszystkich miejsc i mogę czytać wszędzie czy to park, czy to zatłoczony autobus lub po prostu w domku : )
2. Czy utożsamiasz się z jakąś postacią z książki/filmu?
Najbardziej utożsamiam się z Penryn z "Angelfall" Susan Ee. Kiedy czytałam z jej punktu widzenia, czułam się jakby była moją pokrewną duszą :)
3. Najpierw czytasz książkę czy oglądasz ekranzację?
Oczywiście, że najpierw książka ! 
4. Wolisz spędzać czas wolny w domu czy bardziej aktywnie?
Zdecydowanie wolę wyjść z domu pobiegać, poćwiczyć itp. 
5. Miejsce/miasto/kraj które koniecznie musisz odwiedzić?
Odpowiadałam na podobne pytanie, czyli Rio de Janeiro ! 
6. Jesteś na bezludnej wyspie. Którą książkową/filmową postać najchętniej widziałabyś u swego boku?
Celaena Sardothien : ) Ona na pewno wiedziałaby jak przeżyć : )
7. Ulubiony cytat z książki?
- A, on. To jest... przyjaciel Cecily. Pan Gabriel Lightworm. ~ Mechaniczna Księżniczka 
8. Masz jakiś system układania książek na półkach?
Nie po prostu je kładę.
9. Co myślisz o szkolnych lekturach?
Myślę, że za bardzo trzymamy się historii i nie idziemy  z biegiem lat, przecież współczesne książki też mają w sobie wiele wartości do przekazania.
10. Posiadasz jakieś hobby? (oprócz czytania książek)
Ćwiczę od 8 lat kung-fu : )
11. Jakiej książki nigdy więcej nie chciałabyś przeczytać?
Jeszcze nie skończyłam , ale wiem że już nigdy po nią nie sięgnę : "Will Grayson, Will Grayson" zdecydowanie jedna z nudniejszych książek... :(

Moje pytania:
1. Jaki gatunek książek NIE lubisz?
2. Co ostatnio czytałeś/aś?
3. Masz jakieś zwierzę?
4. Trzy hity książkowe tej wiosny?
5. Trzy najbardziej wyczekiwane premiery książkowe?
6. Trzy najbardziej wyczekiwane premiery filmowe?
7. Twoje marzenia?
8. Masz rodzeństwo?
9. Kim zamierzasz zostać w przyszłości?
10. Ulubione jedzienie?
11. Czy chcesz jechać na czyjś koncert?

Nominowani:
http://zeglujacmiedzysnami.blogspot.com/
http://poczytajmycos.blogspot.com/
http://books-filmsreviews.blogspot.com/
http://przy-goracej-herbacie.blogspot.com/
http://czytelniczemysli.blogspot.com/
http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/
http://isareadsbooks.blogspot.com/
http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/
http://magiel-kulturalny.blogspot.com/
http://julitapankiewicz.blogspot.com/
http://odbicie-lustra.blogspot.com/


30 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za nominację, odpowiem na pewno kiedy uporam się ze wszystkim co mam zaplanowane :)
    http://isareadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się czytało :)
    powodzenia dalej i kolejnych nominacji :))

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, ale to było zdecydowanie dla mnie za wiele : )

      Usuń
  3. Dziękuję bardzo za nominację :D I to jako pierwszy link! :3
    Już zabieram się do odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację :D Przez chwilę się zastanawiałam jak ogarnę tyle nominacji w jednym, ale Tobie wyszło to po mistrzowsku, więc spróbuję. Uczysz się kung-fu? :D Też bardzo chciałabym odwiedzić Rio de Janeiro podczas karnawału, choć chciałabym również zagłębić się w brazylijskie fawele żeby dowiedzieć się jak jest w nich naprawdę...
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa : D
      Tak uczę się od 8 lat : D
      Brazylia jest taka piękna <3

      Usuń
  5. "Szklany Tron", "Angelafall", "Mechaniczny Anioł", "Maybe Someday" i Harry! <3 Też bardzo chcę pojechać do Rio :D Czekam na opinię o "Will Grayson...", naprawdę aż tak źle? Pozdrawiam :)

    someculturewithme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że nidługo przez to przebrnę i napiszę opinię oczywiście, ale no straszliwe nudne a spodziewałam się czegoś zjawiskowego :/

      Usuń
  6. Bardzo dziękuję za nominacje! Jest mi mega miło!

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne odpowiedzi :)

    Mogłabyś zagłosować w mojej ankecie, proszę? :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne odpowiedzi :D

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Cię, że chciało Ci się odpowiadać na tak wiele pytań! :D
    Świetna sprawa z Rio de Janeiro :D mam nadzieję, że kiedyś tam zawędrujesz ;)

    NiczymSzeherezada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jeszcze raz za nominację i za miłe słowa oraz sama mam nadzieję : )

      Usuń
  10. Ile ty musiałaś się napracować :) Wow!
    Najlepsza odpowiedz o hejterach :)
    http://pizama-w-koty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i rzeczywiście baardzo długo to robiłam, ale myslę że było warto : D

      Usuń
  11. Thanks for following me. I am following you back.

    www.nilgunozenaydin.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też cenie ludzi za szczerosc :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję ślicznie :) Już odpowiedziałam na Twoje pytania, można je znaleźć po prawej stronie w "Menu" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No no ciekawe odpowiedzi a dużoo tych pytań. Blog fajny obserwuję może jakieś ciekawe książki nowe poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za te miłe słowa : )

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.