THE SUMMER READER BOOK TAG !

No więc zapraszam na mój pierwszy tag. Chciałam zrobić taki wakacyjny, aby było tak tematycznie, Wszystkie pytania tłumaczyłam sama :)
Miłego czytania ! :>
Link do oryginalnego tagu : https://www.youtube.com/watch?v=amerEEDW6Lc



Lemoniada: Książka, która gorzko, żałośnie się zaczęła, ale potem stała się lepsza.

Tutaj na pewno mogę dać "Maybe someday" Colleen Hoover. Historia zaczyna się tym, że główna bohaterka Sydney dowiaduje się, że była zdradzana przez swojego chłopaka z jej najlepszą przyjaciółką. Na szczęście potem wszystko mniej więcej wraca do normy, ale zdecydowanie powinniście przeczytać : D







Złote słońce: Książka, która wywołała u Ciebie niezrównany uśmiech.

Hmm... nad tą pozycją się trochę zastanawiałam, ale w końcu przypomniałam sobie, że zawsze się uśmiecham przy Percym <3 W końcu kto nie? Ta postać była tak przepełniona humorem, że wypełniała smutne fragmenty książki. Kocham <3 Czyli "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy" Ricka Riordana.



Tropikalne kwiaty: Książka, której akcja rozgrywa się za granicą.

To jest dość proste, ponieważ wszystkie książki, które czytam mają akcję za granicą, ale myślę, że wybiorę "Mechanicznego Anioła" Cassandry Clare. W tej książce możemy poznać Londyn za czasów kiedy ludzie jeździli w powozach, a kobiety wciskały się w te niewygodne gorsety. Ugh...






Cień drzewa: Książka, w której tajemniczy lub mroczny bohater został przedstawiony jako pierwszy.

Tutaj bezkonkurencyjnie wstawiam Sebastiana z "Darów Anioła, Miasto Szkła" Cassandra Clare. Ci co czytali wiedzą o co chodzi :)


Plażowy piasek: Książka, która była ciężka w czytaniu, a jej akcja ledwo rozwinięta.

O to tutaj mam książkę idealną! "Will Grayson, Will Grayson" Johna Greena oraz Davida Levithana. Po pierwsze akcji tam nie ma, po drugie jeszcze tego nie skończyłam, a męczę się strasznie i po trzecie czytam to po angielsku więc myślałam, że będzie lepsze... nie. Zrobię recenzję, ale ona będzie baardzo krótka bo fabuła tej książki jest niezwykle (sarkazm) rozwinięta. :/

Zielona trawka: Bohater, który był pełen życia, sprawiał, że się uśmiechałeś/aś.

Tutaj znów pasowałby Percy, ale no nie dam 2 razy tego samego więc... może Celaena Sardothien ze "Szklanego Tronu" recenzja<klik> Sarahy J. Maas. Celaena mimo przeciwności losu jest pełną życia kobietą, w trakcie książki dzięki niej uśmiechałam się. :)





Arbuz: Książka, która miała jakiś soczysty sekret.

Tutaj może nie cała książka, ale wiele osób miało swoje soczyste, lepsze i gorsze sekrety, a mówię tu o "Czerwonej Królowej" Victorii Aveyard. Jej sekrety łamały mi serce, deptały i pluły po nim. Kocham tę książkę. <3



Kapelusz na słońcę: Książka osadzona w ogromnym wszechświecie.

Nie wiedziałam czy chodzi o sens dosłowny czy przenośny, więc wzięłam ten dosłowny i tutaj idealną książką będzie "Intruz" Stephanie Mayer. Te wszystkie planety wspaniale wejdą do tej kategorii. :)


BBQ: Książka, w której bohater był opisany jako przystojniak.

Tutaj bez najmniejszch wątpliwości i mówię o Daemonie Blacku z "Obsydianu" recenzja<klik> Jennifer L. Armentrout. On i jego opis był boski. Szkoda, że tylko na papierze... <3




Oraz Summer Fun: Czyli kogo taguję?

Taguję:
Gabrysię z gabRysiek recenzuje,
Fanny z Buszująca wśród książek,
Olę z Niczym Szeherezada
Każdego kto chcę zrobić ten tag u siebie !

Więc wszystkim Wam życzę powodzenia i miłej zabawy!

32 komentarze:

  1. O! Bardzo mi miło! :D
    Bardzo fajny tag :)
    Niedługo zabiorę się za odpowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za nominacje! Jak tylko uporam się z LBA i zaległym Tagiem, z chęcią wykonam ten :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny tag :D
    muszę przeczytać Mechanicznego Anioła :)
    i dziękuję, że narazie uratowałaś mnie przed "Will Grayson, Will Grayson"
    czekam na recenzję :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ależ proszę uwierz mi moja recenzja będzie wyglądać mniej więcej tak:
      Fabuła: No ksiązka jest o geju... i niegeju...

      Usuń
  4. Świetny tag ^^ Wiele z tych książek, których bohaterów wymieniałaś nie czytałam, ale przynajmniej wiem, za co warto się zabrać w te wakacje ;D
    życzę miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze ile jest tych wszyskich fajnych tagów :)

    Pozdrawiam, Insane z przy-goracej-herbacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetnego bloga. Uwielbiam blogi z opowaidaniami i o książkach. Obserwuję ;)

    Mój blog (opowiadanie)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag w sam raz na wakacje! Chyba pora zabrać się za "Szklany tron"... Pozdrawiam - www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag w sam raz na wakacje! Chyba pora zabrać się za "Szklany tron"... Pozdrawiam - www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy tag, ale nie wiem czy dałabym radę odpowiedzieć na te pytania. Na pewno nie byłoby mi łatwo.
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag :D
    No kolejna osoba już nie poleca Will Grayson... To naprawdę jest takie słabe? :D
    Co Percy'ego się zgodzę jeden z najbardziej śmiesznych bohaterów ;)

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak "Will Grayson..." to jedna z gorszych książek :(

      Usuń
    2. W takim razie raczej jej nie przeczytam ;)

      Usuń
  11. Swietny tag! Piszesz bardzo ciekawie ;)
    Poklikasz w linki w ostatnim poscie? Dla mnie to bardzo wazne, a dla Ciebie to kilka sekund. Postaram sie odwdzieczyc obserwacja! Jesli to zrobisz poinoformuj mnie w komentarzu, niezwlocznie cie zaobserwuje!
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję bardzo za otagowanie <3 Świetny ten tag! Miałam to samo z "Czerwoną Królową" :( :( Jak tak można?! Myślałam, że "Will Grayson, Will Grayson" to dobra książka. No nic, dobrze, że kupiłam "Papierowe Miasta", a tą powieść chcę wypożyczyć.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bolejemy razem nad Mavenem :'( Też mam "Papierowe miasta" i liczę, że będzie to dużo lepsze od Willa Graysona : D
      Pozdrawiam : D

      Usuń
  14. Pomysłowo zrobiony tag :) Ja też kocham, uwielbiam i ubóstwiam "Percego Jacksona" jedynym słowem jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.