Czytelnicze podsumowanie czerwca + TBR #1

Postanowiłam, że będę robić dla Was takie podsumowania miesiąca i plany na następny, więc zapraszam na moje podsumowanie i tbr!

W czerwcu przeczytałam łącznie 7 książek, więc nie jest źle, zwłaszcza, że był to koniec roku szkolnego. Na szczęście nie miałam wielu ocen do poprawy bo ja trzymam się zasady, aby pracować od początku roku szkolnego, żeby nie zostawiać na koniec. :)

Ksiązki, które przeczytałam: 

~ "Następczyni", Kiera Cass,
~ "Lek na śmierć", James Dashner,
~ "Obsydian" Jennifer L. Armentrout,
~ "Talon", Julie Kagawa,
~ "Dotyk Julii", Tehereh Mafi,
~ "Zabójczyni", Sarah J. Maas,
~ "Hopeless", Colleen Hoover.

Książki, które zrecenzowałam:

~ "Następczyni",
~ "Obsydian",
~ "Talon",
~ "Hopeless".

Książki, które kupiłam:

~ "Hopeless", Colleen Hoover,
~ "Ja anielica", Katarzyna Berenika Miszczuk,
~ "Jedyna" Kiera Cass.

Liczba czytelników od początku bloga: 51
Liczba komentarzy od początku bloga: 257
Liczba odwiedzin od początku bloga: 1472

Oraz mój Czerwcowy TBR czyli co zamierzam przeczytać w tym miesiącu. Wylosowałam więc 4 książki:

~ "Powód by oddychać", Rebecca Donovan,
~ "Wodospad", Lauren Kate,
~ "Paper Towns", John Green,
~ "Drżenie", Maggie Stirfvater.
 Oprócz tego mam do dokończenia jeszcze 3 inne ksiązki:
"Will Grayson, Will Grayson"- chyba już wszyscy wiedzą, że ta książka zanudza mnie na śmierć i męczę ją baardzo długo,
"Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął" - książka mnie nie zachwyciła, nie powaliła, ale nie jest zła.
"Cmentarz zwieżąt" na razie akcja powoli się rozkręca jak w przypadku każdej książki Kinga, więc zobaczymy jak to będzie. :)







Jeśli podobało Wam się moje podsumowanie oraz TBR i chcecie je co miesiąc, koniecznie napiszcie mi o tym w komentarzu. I może pomyślcie też nad zadaniem karnym jeśli nie wykonam TBR? Np. będziecie Wy mi musieli wybrać najnudniejszą lub najobrzydliwszą ksiązkę jaką znajdziecie? Co o tym myślicie?

24 komentarze:

  1. Świetne książki przeczytałaś, sama kilka z nich mam już za sobą :)
    Sama również trzymam się zasady, że trzeba uczyć się od początku, a nie zostawiać wszystko na koniec. Dzięki temu mam mnóstwo wolnego czasu w czerwcu :)
    Bardzo dobry pomysł na wpis, krótki i treściwy :D
    Takie podsumowania miesięczne to całkiem dobra rzecz, chętnie będę wpadać żeby je przeczytać.
    Pozdrawiam!
    NiczymSzeherezada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję książki Kinga. Zastanawiałam się nad kupnem.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że niedługo uda mi się ją skończyć :D

      Usuń
  4. Kurcze już chcę mieć pieniądze i między innymi kupię sobie to zachwalane "Hopeless" :) I książkę Pani Donovan z chęcią bym Ci ukradła! Czekam na recenzje i miłego czytania!

    Pozdrawiam, Insane z przy-goracej-herbacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Naprawdę warto kupić i przeczytać obie ksiązki są po prostu wspaniałe <3 Niedługo postaram się zamieścić recenzję : )

      Usuń
  5. U mnie "Lek na śmierć" nadal zalega na półce i ciągle nie mam czasu, żeby się za niego zabrać ;P
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksiązka bardzo dobra, ale mnie jakoś nie powaliła :/

      Usuń
  6. Same ciekawe tytuły! Ja jakiś czas temu przeczytałam "Obsydiana" oraz "Lek na śmierć" i jestem ciekawa Twojej opinii o tej drugiej, bo mi się nie za bardzo podobała.
    Zazdroszczę "Papierowych miast" w angielskiej wersji! :)
    Jestem jak najbardziej na tak, za takimi posumowaniami.

    PS. Nominowałam Cię do LBA :D
    http://zaczytanekoty.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award-1.html

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej bardzo dziękuję, na pewno odpowiem na pytania zaraz po tym jak dodam recenzję : ) "Lek na śmierć" jest baardzo dobrą książką, ale mnie jakoś nie powaliła :/

      Usuń
  7. Gratuluję bardzo dobrych wyników! Jestem ciekawa Twojej opinii na temat "Drżenia", gdyż sama zastanawiam się czy przeczytać.
    Uważam, że powinnaś robić takie podsumowania co miesiąc, a co do kary to znalazłam idealną pozycję... "Przed świtem"! >:D Lepiej więc żebyś się wywiązała z TBR, bo będziesz cierpieć!
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że książka mi się spodoba, a co do kary to będę starała się wykonać TBR! :O :') Pozdrawiam : D

      Usuń
  8. Przeczytałaś super książki i widzę ostatnią cześć czyli "Lek na śmierć" ale i tak 2 była najlepsza. A "Hopeless" będę wkrótce czytać. Czekam na zamówienie. "Dotyk Julii" również czytałam ale tylko tą część nie sięgałam po kontynuację.
    Widzę na następny miesiąc również fajne książki. Tak podobało mi się podsumowanie :D
    http://kochamczytack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ja niestety nie mogę znaleźć nigdzie kontunuacji "Sekret Julii", a ubolewam bo z chęcią przeczytałabym :(

      Usuń
  9. To mi smutno, bo teraz czytasz trzy książki z czego dwie Cię męczą a nie ma nic gorszego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie a potem jak jej nie skończę będę się zadręczać. Muszę przebrnąć :(

      Usuń
  10. Podziwiam cię za czytanie książek które cię męczą. Póki co ja spotkałam się tylko z jedną taką książką i jej nie skończyłam.
    A Stulatek, który wyskoczył z okna i znikł to nie film? o.O
    Znowu się dowiaduję, że film, który obejrzałam jest na podstawie książki. Jak ja tego nie lubię :D

    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja najpierw widziałam zwiastun i potem na stronie empika wyskoczyła mi przecena tej ksiązki, więc stwierdziłam, że czemu nie... jednak mogłam tego nie robić :/

      Usuń
  11. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale ciekawi mnie drżenie :) świetny post :*

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, "Drżenie" pożyczyła mi przyjaciółka i liczę na fajną trylogię :)

      Usuń
  12. Świetny post :) Nigdy nie słyszałam o tych książkach, ale zapowiadają się ciekawie :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Same perełki :*
    Pozdrawiam i zapraszam dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem Twojego podsumowania czerwca. :) Bardzo wiele fajnych tytułów.
    Pozdrawiam, dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.