BOOK HAUL MAJ 2015

Zapraszam na mój book haul z maja. Powiem tak najpierw zamówiłam 2 książki, a potem dzięki pieniążkom z urodzin do mojej kolekcji doszły jeszcze 12. Więc może przejdę do rzeczy:


Zacznijmy od najbardziej wyczekiwanej książki czyli drugi tom Szklanego tronu: Korona w mroku.
Niedługo postaram się zamieścić recenzję, ponieważ mam do tej książki sprzeczne uczucia, mam ochotę ją spalić, ale jest jednocześnie tak dobra, iż mogłabym ją oprawić. 

Drugi tom jest tak samo mroczny jak poprzedni i jeszcze bardziej przepełniony akcją. Każdy wątek niedokończony z pierwszej części jest aż nad to rozwinięty w tej niektóre nawet z bardzo smutnym zakończeniem. Mimo wszystko jednak nie czytałam dawno tak dobrej książki i z niecierpliwością czekam na 3 tom który pojawi się już we wrześniu. 


Następną książką jest "Następczyni" Kiery Cass. 
O tej książce wiele się wypowiadać nie będę, ponieważ dopiero po nią sięgnę. Ale mam nadzieję, iż to nie będzie totalne odwzorowanie Rywalek tylko z innej perspektywy. Przy okazji muszę pochwalić kreatorów okładki, ponieważ jest naprawdę urocza. 




Kolejną książką, którą kupiłam i dzisiaj skończyłam czytać jest "Lek na śmierć" Jamesa Dashnera. Jeśli będziecie chcieli to chętnie zrobię recenzję. 


Kolejno kupiłam : 
- "Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął" Jonas Jonasson,
- "Cmentarz zwieżąt" Stephen King,
- "Służące" Kathryn Stocken,
- "Piąta fala" Rick Yancey,
- "Obsydian" Jennifer L. Armentrout,
- "Talon" Julia Kagawa
- "Dotyk Julii" Tahereh Mafi,
- "Córka dymu i kości" Laini Taylor,
- "Zabójczyni" Sarah J. Maas,
- "Czas żniw" Samantha Shannon, 
- "Powód by oddychać" Rebeca Donovan.

Cieszę się z każdej pozycji i jestem bardzo niecierpliwa, ponieważ chętnie przeczytałabym je wszystkie od razu. Może czytaliście którąś z tych książek? Chcecie mi polecić czy raczej uznać ją za źle wydane pieniądze? Piszcie w komentarzach! Okładki pokażę poniżej w kolejności z listy:









9 komentarzy:

  1. Niezłe zdobycze <3 Ja wczoraj zamówiłam Koronę w Mroku, bo jestem absolutnie zauroczona a nawet i zakochana w pierwszym tomie serii Sary J.Maas.
    Powodzenia w prowadzeniu bloga i oczywiście zapraszam do mnie :)
    zaczytana-w-krainie-ksiazek.blogspot.com
    Charlotte Andell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, życzę miłej lektury <3 oraz już do ciebie wpadnę :)

      Usuń
  2. Całkiem pokaźny stosik! Najbardziej polecam "Dotyk Julii",choć wszystkie książki są bardzo ciekawe.

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że książkowe zakupy udane :) Wzbogaciłaś się o świetne pozycje!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo tego. Niestety żadnej książki jeszcze nie czytałam.
    http://life-ishappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dosyć dużo :P Zazdroszczę.

    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytała żadnej z tych książek ,ale mam w planach przeczytać "Dotyk Julii".
    http://uwielbiamlitery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam drugą część "Szklanego Tronu" - bardzo mi się podobała, tak samo jak i pierwsza część :) Jestem fanką silnych bohaterek :D A "Dotyk Julii"- jak najbardziej polecam, świetna historia! Cała seria trafiła prosto do mojego serca :D "Czas Żniw" jest również niesamowity- wybrałaś same dobre książki ;)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.