[6] LIEBSTER BLOG AWARD

Wow to już 6 nominacja, dziękuję Cudowne Książki za nominacji mnie do odpowiedzi na kilka pytań! 

1. O jakiej porze dnia lubisz najbardziej czytać? Dlaczego?
Nie mam ulubionej pory roku do czytania, ale zdecydowanie lubię wiosnę, ponieważ mogę wyjść na dwór i nie przejmować się chłodem, który w zimie jest nieznośny.




2. Wolisz pisać recenzje, czy wykonywać TAGi?
Lubię wykonywać TAGi, ale jednak pisanie recenzji sprawia mi większą przyjemność, zresztą po to właśnie dołączyłam tutaj. :)

3. Czy bierzesz udział w jakiś wyzwaniach książkowych?
Tak, powiem w skrócie wyzwania:
1. Przeczytać tyle ile mam wzrostu.
2. Przeczytać 52 książki.
3. Przeczytać książki z Czytelniczego Wyzwania 2016.
Link : klik

4. Jakie są twoje pasje poza czytelnictwem?
Uwielbiam biegać, a oprócz tego trenuję zumbę. Czasami coś tam popisuję sama dla siebie, ale to nic wielkiego. :)


5. Jaki jest twój ulubiony gatunek książkowy?
Zdecydowanie fantastyka, a oprócz tego science-fiction oraz DOBRE romanse. :)

6. Lato, jesień, wiosna czy lato? Którą porę roku najbardziej lubisz?
Jak wspominałam wcześniej wiosna! <3

7. Ile czytasz książek miesięcznie?
Tak naprawdę w styczniu przeczytałam tak dużo, ponieważ miałam ferie, ale tak ogólnie to staram się czytać przynajmniej 4 książki w miesiącu.

8. Jaki jest twój ulubiony serial?
TEEN WOLF <3
CHARMED <3












9. Jaki był najgorsza obejrzana przez ciebie ekranizacja?
Shadowhunters - serial, Percy Jackson ://

10. Czytasz komiksy?
Nie, kiedyś próbowałam, ale to nie dla mnie. :(

11. Jakie masz plany czytelnicze na luty?
Szklany Tron - Victoria Aveyard, Zmierzch, nowy początek czy jakoś tak - Stephanie Meyer i kilka innych. :) 

Nie nominuję nikogo, dziękuję jeszcze raz za nominację, miłego dnia! :))


9 komentarzy:

  1. Jejku! Ja też uwielbiam biegać <3
    Także w tym miesiącu mam zamiar przeczytać Zmierzch opowiedziany na nowo, już nawet się w niego zaopatrzyłam :)
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Book's obsession

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam wiosnę - to moja najukochańsza pora roku! Może częściowo dlatego, że urodziłam się w kwietniu, więc taka ze mnie wiosenna dziewczyna. :D
    Pozdrawiam
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosną bardzo przyjemnie się czyta, gdy wieje lekki wiaterek, można łapać promienie słońca. :) Pozdrawiam!

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Shadowhunters również mnie strasznie zawiodło. Uwielbiam Teen Wolfa i Charmed. <3
    Ps. Science-fiction to podgatunek, który wchodzi w skład fantastyki (fantasy, science-fiction,horror), więc określenie ,,oprócz tego" nie bardzo pasuje. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyka! <3
    Super LBA, cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytanka!
    Buziaki :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są LBA :) Pozwalają poznać blogera lepiej :) Jeżeli lubisz wyzwania to zapraszam do siebie na "50 faktów o mnie" ;) Może Ci się spodoba i przygotujesz swój post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam w wiosnę wyjść na ogród, rozsiąść się na huśtawce i czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też kocham wiosnę <3 Nie jest wtedy ani za zimno ani za gorąco- jest idealnie.
    Uwielbiałam "Charmed" w dzieciństwie! Pamiętam jak byłam na kolonii w górach to oglądałam to z koleżenkami :D
    Pozdrawiam
    welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Także bardzo lubię wiosnę i podobnie jak Ty czytam około 4 książki miesięcznie :)
    No i chyba w końcu wezmę się za bieganie, chociaż z moją kondycją (czy raczej jej brakiem) może być ciężko :D

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.