MINI UNBOXING!

Przepraszam, że nie dodawałam żadnej recenzji, ale miałam całkowicie tydzień zawalony... 
W sumie przyszły nie będzie lepszy, dlatego na razie wstawiam unboxing kupiłam pewną książkę i jeśli chcecie wiedzieć jaką czytajcie dalej \/  Tam tam taaam : 





PANIKA ! 
LAUREN OLIVER !
Czytaliście? Może jeszcze nie? Oto krótki opis z tyłu okładki:

"Wyobraź sobie senne, pogrążone w beznadziei miasteczko.
Wyobraź sobie dziewczynę, która nie wierzy, że może ją spotkać coś dobrego.
Wyobraź sobie grę, w której każdy musi podjąć śmiertelne ryzyko, by wygrać wielką nagrodę - przepustkę do lepszego życia.

Ta gra to Panika. Nikt nie wie, kim są sędziowie, którzy wymyślają zadania i czuwają nad przebiegiem rywalizacji. Uczestnicy zostają zmuszeni do przesunięcia własnych granic, do wyjścia poza strefę bezpieczeństwa, do stawienia czoła najgłębszym lękom.
Dziewczyna ma na imię Heather. Od zawsze pogardzała grającymi w Panikę. Ale kiedy jej chłopak odchodzi do innej, pełna wściekłości, bólu i rozpaczy zmienia swoje podejście i decyduje się przystąpić do rywalizacji. Nigdy nie spodziewała się, że to zrobi. Aż do tego lata.
Czy masz odwagę poznać jej historię?"

Wstawię recenzja jak tylko ją przeczytam! Kocham trylogię "Delirium" tej autorki, więc liczę, że ta książka zaskoczy mnie jeszcze bardziej. :))

7 komentarzy:

  1. Jeszcze nie czytałam, ale mam w planach! :D
    Mam nadzieję, że w najbliższym czasie pojawi się Twoja opinia o tej książce :)
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
  2. Delirium ciągle zalega u mnie w kolejce do czytania, jednak chyba najpierw sięgnę po Panikę. Czekam na recenzję :)
    Pozdrawiam,
    szumiabooki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej książce, ale jeszcze jej niestety nie przeczytałam. Podobnie jak Ty mam ostatnio mało czasu, mam nadzieję, że niedługo pojawi się tutaj Twoja opinia o niej ;)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam, ale słyszałam dużo pozytywnych opinii na temat tej książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ochotę na tą książkę ale na razie mój TBR tylko rośnie i rośnie więc nie wiem kiedy ją kupie :)
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam, ale mam plan. Choć najpierw trzeba zdobyć xd

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki jeszcze nie czytałam, ale planuję to zrobić, odkąd tylko zobaczyłam ją w zapowiedziach na luty ;)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.