ELEMENTS BOOK TAG

Skończyłam przed chwilą "Szklany Miecz" Vicorii Aveyard i mam takiego kaca książkowego, że nie wiem czy dam radę dodać jakąś recenzję dzisiaj, dlatego zrobię to jutro, a teraz znalazłam zaległy tag, więc stwierdziłam, że nie chcę Was zostawiać bez niczego. Za nominację dziękuję Milenie z Books N' Roses. Zapraszam! 

1. Cez - wybuchowa książka. 
Kosogłos? Nie to jest zbyt chamskie... zastanawiam się, ale na razie nie mogę sobie nic przypomnieć... mam! "Cinder" i "Scarlett" z sagi Księżycowej, nie pamiętam czy sama fabuła była wybuchowa, ale ja na pewno kiedy po skończeniu drugiego tomu dowiedziałam się, że nasze kochane wydawnictwo stwierdziło razem, że będzie miało wyrąbane na nas wszystkich i nie przetłumaczy dwóch ostatnich tomów. Wtedy wybuchłam. :)

2. Ununpent - książka, którą przeczytałaś zaskakująco szybko.
Wydaje mi się, że odpowiadałam już na to pytanie, ale zdecydownie był to "Obsydian" Jennifer L. Armentrout

3. Rad - twoja ulubiona książka napisana przez Polaka.
Wiem! Wiem! Kiedy byłam młodsza zaczytywałam się w pozycjach Małgorzaty Musierowicz, a moja ulubiona to "Ida sierpniowa".

4. Tantal - książka z wątkiem zaczerpniętym z mitologii. 
Co innego niż "Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy" tu pasuje? Chyba tylko reszta książek Ricka. <3 

5. Złoto - najdroższa książka, którą kupiłaś.
Nie mam chyba takiej książki, wszystkie kosztowały podobną sumę, chyba, że robiłam to hurtem. 

6. Magnez - książka lekka, niezobowiązująca i znana prawie wszystkim.
"Fangirl" Rainbow Rowell, którą znać powinien każdy! :DD 

7. Bizmut - książka z piękną okładką. 
Te dwie są moimi skarbami <3 \/
8. Książka, po której miałaś kaca książkowego. 
Gdyby tylko jedna! Zaczynamy: "Szklany Miecz", "Mroczne Umysły", "Korona w Mroku", "Obsydian", "Mechaniczna Księżniczka", "Requiem" i wiele innych. 

9. Ksenon - książka, przy której prawie zasnęłaś. 
Nie miałam raczej tak nudnej książki... chociaż nie "Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął" Jonas Jonasson. Ta książka prawie mnie uśpiła...

10. Chlor - książka tak ciekawa i wciągająca, że nie miałaś czasu aby wziąć oddech.
Nawet cała seria: "Diabelskie Maszyny" Cassandry Clare <3 

11. Technet, czyli osoby, które tagujesz:
Każdego kto chciałaby wykonać ten tag :D 

12 komentarzy:

  1. Zgadzam się, że ''Kosogłos'' to wybuchowa książka! ''Fangirl'' to lekka książka, którą bardzo lubię! :D
    Cieszę się, że wykonałaś ten tag, super odpowiedzi! <3
    Buziaki! :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też Obsydiana pochłonęłam, przeczytałam go w jeden dzień :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale mam w planach Obsydian chyba najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładki książek Victorii są tak śliczne, że nie mogę oderwać wzroku, gdy je widzę. Ktoś zrobił kawał dobrej roboty! Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Liczę, że następne części będą tak samo piękne <3

      Usuń
  5. Wow, jaki ciekawy tag! Oo znam ten ból, a raczej irytację, również wkurzyłabym się, gdyby się okazało, że seria, którą zaczęłam czytać nie będzie do końca przetłumaczona... No, ale w sumie zostaje zawsze angielski :D
    pozdrawiam :)
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyny minus tego jest taki, że angielska wersja jest droższa :(

      Usuń
  6. "Czerwona królowa" ma świetną okładkę, właśnie jestem w trakcie czytania tej książki ;)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.