TOP 5 MOJE KSIĄŻKOWE (I NIE TYLKO) OTP

Skoro mamy już ten 14 lutego, Walentynki to czemu nie dodać też takiego posta? 
Więc tutaj przedstawię Wam moje 5 OTPs z książek, seriali i życia. <3


MIEJSCE 5 ! 
Będzie to para z serialu. Jest to para z serialu Teen Wolf. 
STYDIA
Tak jestem shipperką Stydi i nie mam nic do shipperów Stalii, Marish czy Stereka, więc jeśli możecie powstrzymajcie się od komentarzy typu: "stydia to gówno", bo z takimi się już spotykałam. 
Uważam po prostu, że idealnie do siebie pasują, a to, że nie są razem jest winą Jeffa, który nas nienawidzi. Przecież wystarczy spojrzeć na to jak Stiles patrzy na Lydię, wystarczy oglądnąć ostatni odcinek <3 


MIEJSCE 4 !
Moja jedyne prawdziwe OTP z "Więźnia Labiryntu", czyli 
NEWTMAS
Od samego początku ich shippowałam i uważałam, że powinni być razem, a nie z Teresą czy Brendą (jej nienawidzę), serio nie znoszę Brendy, była najgorszą postacią całej trylogii -.-
W każdym razie "giń Dashner!" (3 część, ci co przeczytali wiedzą o co chodzi) 


MIEJSCE 3 !
Kolejna para książkowa tym razem z serii o Celaenie, "Szklany tron", tzn
CHAOLAENA
Tak zdecydowanie od początku lubiłam ich razem bardziej niż z Dorianem i tak zostanie, mimo wszystko. Po prostu uważam, że doskonale do siebie pasują, a Celaena (SPOJLER > zjebała. krótko mówiąc)


MIEJSCE 2 !
Tutaj bez najmniejszych wątpliwości najlepszy dotychczasowy parring książkowy, czyli 
MALEC
I teraz ma radę, jeśli jeszcze nie shippujesz Aleca Lightwooda i Magnusa Bane'a z serii "Dary Anioła" to ja nie wiem co ty robisz w życiu. Serio, najlepszy książkowy parring na świecie i jeśli znacie lepszy to napiszcie mi chętnie poznam wasze zdanie! :DD 



TAM TAM TAM 
MIEJSCE 1 
To nie będzie żadna para książkowa, ale taka dość realna. Może się domyśleliście? 
LARRY STYLINSON
Proszę bez hejtów, tak jestem Directioner i tak jestem Dark Larrie i Ziam Shipper. Każdy ma do tego prawo, nie narzucam Wam mojej opinii tylko ją zamieszczam i nie każę Wam ją podzielać. Ale jeśli wy też ich shippujecie to napiszcie mi w komentarzu AIMH i każdy będzie wiedział o co chodzi. :) <3


Podobało Wam się? Macie może podobne rankingi do mojego? A nawet jeśli inne to napiszcie mi jakie ja chętnie poczytam :D 

24 komentarze:

  1. Stydia <3 Uwielbiam ich, mimo że nic między nimi nie ma. I masz rację, Stiles od samego początku jest wobec niej opiekuńczy i zapatrzony w nią jak w obrazem. Po za tym uważam do za najlepszego bohatera w tym serialu, tak na marginesie ;D
    Książek z pozycji 4,3,2 nie czytałam, więc nie mogę się wypowiedzieć.
    Co do ostatniej pary, nie wiem nic o nich i nie mam zdania, ale piosenki słucham, niektóre to nawet w samochodzie non stop włączam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło, że znalazł się tutaj fan Stydi <3
      To prawda niektóre piosenki 1D są dobre dla wszystkich :))

      Usuń
  2. przyznam, że nigdy nie wpadłam na zrobienie wpisu takiego typu :P
    zdecydowanie najlepsza para to Malec ♥♥ w serialu Shadowhunters grają ich świetnie dobrani aktorzy, więc nie mogę już doczekać się scen :3
    lubię niektóre piosenki 1D :D
    a poza tym lubię połączenie Stydi ! Moim zdaniem to zarówno Stiles jak i Lydia są do siebie bardzo podobni i Lydia nie powinna tak zostawiać Stilesa..(jeśli miałąby to kiedykolwiek przeczytać) no bierz się za niego, dziewczyno! hihi ;D
    pozdrawiam :*
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Malec jest cudowny i czekam, aby oglądnąć z nimi najlepsze sceny ! <3 Stydia 4ever <3

      Usuń
  3. Świetny post ;) Czekam na kolejne ;)

    Zapraszam do siebie http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Cię za to, że jesteś LARRIES! Zupełnie jak ja :D
    LARRY IS REAL :>
    skrytaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Teen olf dopiero zaczęłam oglądać i naprawdę Stydia, oni muszą być razem!!! Alec i Magnus najlepsza para ever no poza Jace i Clary. :D
    Buziaki :*
    Książkowy duet

    OdpowiedzUsuń
  6. Larry! O tak! to zdecydowanie jeden z moich największych shippów!
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych bohaterów, ale wpis bardzo pomysłowy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio tak patrzę i widzę, że chyba każdy kto przeczytał Dary Anioła jest też zakochany w Malecu :D
    Też nie lubię Brendy! Teresy tak samo, obie są beznadziejne -,-

    Pozdrawiam,
    Cmentarz Zapomnianych Książek

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post! Zachęciłaś mnie do czytania :)
    mypinkdreams3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Stydia oni powinni być razem <3. Kibicuje im od pierwszego sezonu.
    Pozdrawiam Juta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnego z Twoich książkowych shipów :(
    Co do Larry - omg, też jestem Directioners i nie wstydzę się tego :D Jednak, hm, nie wiem, mimo wszystko ich nie shippuję, wolałabym Harrego z jakąś dziewczyną (bez żadnych insynuacji proszę, że niby ze mną, nie jestem aż tak oderwana od rzeczywistości by w to wierzyć :P :D)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem Directionerką i cieszę się, że znalazłam swoją "bratnią duszę" w Internetach :P
    Z tym szczegółem, że nie shippuję Larry'ego Stylinsona :/ Jakoś tego nie czuję ^^ Szczególnie po wywiadzie z Zaynem, w którym powiedział, że te paringi są dla nich męczące :/ Jak dla mnie w porządku, oni nie są ze sobą tylko ze mną XXXD

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. CHAOLAENA #forever

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.