[5] LIEBSTER BLOG AWARD

Jestem w trakcie czytania pewnej książki więc niedługo powinna pojawić się recenzja, ale przeglądając moje stare komentarze zauważyłam, że nie odpowiedziłam na jedną nominację! Czyli do mojego 5 Liebster Blog Award :) Co to właściwie jest ? 

"Nominacja do Liebster Blog Award- jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.” 



Nominację otrzymałam od Klaudii, której bardzo dziękuję i przepraszam za już półroczne opóźnienie! :) 
Pytania: 

1. Lubisz happy endy czy wolisz kreatywne rozwiązania?

Jestem wielbicielką happy endów i jak to mówią "schematyczność bohaterów", Niby oni ciągle się powtarzają, ale ja zawsze odnajduję tam coś nowego, świeżego. Co do happy endów to też zależy, ponieważ jeśli historia ma być potoczona przez kilka książek, czekam na jakieś nieprzewidywane i zaskakujące zakończenie. 

2. Masz jakieś sposoby na zabijanie czasu oprócz czytania?

Oczywiście! Jednym z wielu są seriale i filmy, zdradzę, żę chodzi głównie o Teen Wolf  oraz twórczość Marvela (Avengers, X-men itp.). Jeśli jednak nie mam ochoty ani na to ani na to, to po prostu przeglądam tumblra i rebloguję różne posty. :) 

3. Znasz jakieś ekranizacje lepsze od książki?

Nie wiem czy powinnam na to pytanie odpowiadać. Zdecydowanie życie jest mi miłe, ale cóż. Osobiście dużo bardziej podoba mi się ekranizacja 2 tomu Opowieści z Narni: Książę Kaspian. Całkowicie rzecz ujmując chodzi o powolną i mało rozwiniętą akcję. W filmie mamy tego dużo więcej. Ale oczywiście zwykle żadna ekranizacja nie dorównuje powieści... no może Harry Potter. Jest bardzo, bardzo dobrze odwzorowany, zaczynając od postaci, kończąc na akcji, ale jednak wiadomo książki triumfują. 

4. Wolisz gdy głównym bohaterem książki jest dziewczyna czy chłopak?

Bardzo różnie, ale chyba jednak wolę męski punkt widzenia. Jest bardzo mało, powtarzam bardzo mało książek, w których lubię główną bohaterkę, właściwie mogłabym wymienić je na palcach. Z chłopcami jest inaczej, ciekawiej, mimo, że są trochę bardziej przewidywalni to nadal jest tam coś takiego jak ten "męski punkt widzenia", którego nie mogę pojąć tak jak oni naszego. 

5. Co jest dla ciebie najbardziej stresujące?

Ała! Trafione w czuły punkt. Nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, które sama sobie zadaję od lat. Stresuję się wieloma, może nawet wszystkimi rzeczami, niestety nigdy jak ktoś się mnie pyta, o co ci chodzi nie jestem w stanie odpowiedzieć. W sumie czasami zastanawiam się czy nie wymyślam stresów, aby ubarwić życię. :/ 

6. Masz do wyboru dostać: 30 książek, które już czytałaś i bardzo ci się podobały, a 30 książek nieznanych. Co wybierzesz?

Oczywiście, że 30 książek niezanych. Lubię odkrywać i zderzać się z nowym doświadczeniem. 

7. Kraj, w którym najbardziej chciałbyś mieszkać? A może wolisz nie wyjeżdżać? 

Zdecydowanie i bezkonkurencyjnie Anglia. 

8. Jaką cechę u siebie uważasz za najbardziej denerwującą? 

Chyba to, że nie potrafię czasami ugyźć się w język. Zawsze muszę coś odpowiedzieć, zripostować, może dlatego nauczyciele są sceptycznie do mnie nastawieni. Jednak staram się trochę poprawiać swoje zachowanie, przez całe życie człowiek się uczy, jak każdy staram się pracować nad swoimi wadami. 

9. Jaką cechę u siebie najbardziej lubisz?

Moja rodzina zawsze mówi, że jestem urodzonym dyplomatą. Potrafię odpowiednio dobranymi argumentami, powstrzymać członków rodziny od niepotrzebnej kłótni oraz wytłumaczyć coś często straszym ode mnie osobom, co dla mnie jest oczywiste, a oni nie chcą tego pojąć, przyjąć do wiadomości. Dużo bardziej wolę też rozwiązywać konfikty za pomocą słów, niż siły, a widziałam nie raz jak chłopcy i dziewczyny uważali to za jedyne rozwiązanie. 

10. Ulubiony gatunek literacki?

Fantastyka! <3 

11. Skąd pomysł na prowadzenie bloga? 

Z głowy? Nie wiem po prostu chciałam dzielić się z innymi swoimi przymyśleniami i opiniami na temat książek, a w moim otoczeniu nie ma wiele takich osób. 

Moje pytania: 
1. Akcja czy romans? Dlaczego? 
2. Twoja lista top 10 książek 2015 roku. 
3. Piszesz poza czytaniem coś swojego?
4. Twoje książkowe OTP?
5. Twój książkowy mąż? 
6. Ekranizację jakich książek chciałabyś zobaczyć?
7. Czytam bo...? 
8. Co robisz poza czytaniem? Twoje hobby?
9. Lubisz komiksy? Jeśłi tak to jakie czytałaś? 
10. Do jakiego domu należysz w Hogwarcie? (jeśli czytałaś HP :) )
11. Jesteś kanapowcem czy lubisz się poruszać? 

Nominuję: 
Anię z bloga Skryta Książka :) 
Elę i Michała z Ona i on, czyli ich perspektywa :) 
Martę z Między półkami :) 
Kasię z W dobie czytania :) 

Ponieważ zaraz wychodzę nominowałam tylko 5 osób, ale to prawie połowa :) Będzie mi bardzo miło jeśli odpowiecie na pytania :) 

13 komentarzy:

  1. Super post ;)

    Zapraszam do mnie ;) milosczycieszkola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stres to nieodłączna część mojego życia :)
    Można powiedzieć że tak samo spędzam wolny czas. Teen Wolf po Shadowhunters jest najlepszym serialem jaki widziałam do tej pory :)
    Gratuluje nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie za nominajcę! LBA niedługo pojawi się u mnie :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/01/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję się jak jedyna czytelniczka nie czytająca Harry'ego i nie mogąca go porównać do ekranizacji :/ Na szczęście moim postanowieniem jest zapoznanie się z nim w 2016, już nawet wypożyczyłam pierwszy tom :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, tak koniecznie ! Mówię ci jak przeczytasz dowiesz się na czym polega ten fenomen <3

      Usuń
  5. Dziękuję bardzo za nominację! Wykonam ją na pewno, jednak jeszcze nie wiem kiedy, ponieważ jestem do tyłu z nominacjami :D
    + dołączam do obserwatorów :)

    skrytaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i na pewno zajrzę na odpowiedzi jak się pojawią :)

      Usuń
  6. Też odniosłam wrażenie, że druga część Opowieści z Narnii w formie filmu jest bardziej... zachęcająca, właśnie przez ogrom akcji :) Przeczytałam całą serie dopiero po tym filmie i na początku nieźle się nią zawiodłam.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, ale oczywiście twórczość pana Lewisa jest niezastąpiona :)

      Usuń
    2. To było już daaawno, a ja byłam po uszy zauroczona Barnesem, także moja reakcja była raczej dość zrozumiała :D
      http://drewniany-most.blogspot.com/

      Usuń
  7. bardzo fajne odpowiedzi
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tumblra też kiedyś przeglądałam:)
    Mam prośbę poklikasz w linki w tym poście http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2016/01/recenzja-kosmetykow-i-pedzli-z-dresslink.html ?

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.