ZIMOWY BOOK TAG

Przychodzę z tagiem, ponieważ jestem u babci, mam tylko na dosłownie kilkanaście minut internet, a nie dokończyłam jeszcze książki, więc nie mogę wrzucić recenzji :/



Zapraszam !


Narty, czyli książka, którą najszybciej przeczytałeś. 

Mam wrażenie, że najszybciej przeczytałam "Obsydian" - Jennifer L. Armentrout.



Długie wieczory, czyli książka (lub seria), która ciągnie się w nieskończoność.

Aktualnie w nieskończoność ciągną mi się "Paper Towns" - Johna Greena. Nie dam rady jakoś przebrnąć.


Sanki, czyli książka, która przypomina ci dzieciństwo.

Może to trochę zabawne, ale dzieciństwo przypomina mi encyklopedia. Dokładnie "Zwierzęta - zagrożone gatunki".


Śnieżki, czyli książka, w której toczy się bitwa.

Tutaj bez wahania odpowiem "Harry Potter i Insygnia Śmierci" - J. K. Rowling gdzie mamy Bitwę o Hogwart! /*


Nowy Rok, czyli książka, którą chcesz przeczytać, a jeszcze się nie ukazała. 

Żeby to jedna! "Szklany miecz" - Viktoria Aveyard, "Pani noc" - Cassandra Clare, "Crown" - Kiera Cass tak dla przykładu :) 


Kominek, czyli książka, która najchętniej spaliłabyś za zakończenie.

Może nie za zakończenie, ale za środek. "Lek na śmierć" - James Dashner, zresztą razem z autorem. :""(


Fajerwerki, czyli książka, której zakończenia się nie spodziewałeś.

Nie spodziewałam się zakończenia "Buntownika" - Julie Kagawa. Złamało mi serce i podeptało po nim. </3


Śnieg, czyli książka, której akcja dzieje się w zimie.

Wszystkie opowiadania z książki "Podaruj mi miłość" <3 


Zimno, czyli książka, która złamała ci serce.

Wiele jest takich już nawet dwie wymieniłam. Ale chyba najbardziej płakałam przy "Mrocznych Umysłach" - Alexandry Bracken... jak ona mogła?


Herbata, czyli książka, która rozgrzała ci serce.

"Podaruj mi miłość", no ale żeby się nie powtarzać powiem "Percy Jackson" wszystkie części potrafiły rozgrzać mi serce. <3 






Niedługo recenzja! 
Zdradzę, że będzie to 2 część książki, 
której pierwszą recenzowałam tutaj, 
czy ktoś zgadnie??





15 komentarzy:

  1. Zdecydowanie Percy Jackson potrafi rozgrzać serducho ❤
    Ciekawy tag, uwielbiam zimę! :)
    be-my-dreamcatcher.blogspot.com
    Pozdrawiam, maleficent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też strasznie wyczekuje 'Szklany miecz', a co do Papierowych miast - książkę czytałam dwa dni i jest to moja ulubiona pozycja Greena na ten moment, ale to w zupełności kwestia gustu :)
    skrytaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, każdy w inny sposób patrzy na książkę i czego innego oczekuje. :)

      Usuń
  3. Szklany miecz i Pani Noc to książki do których premiery odliczam dni ^^
    Ciekawy TAG!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że najszybciej przeczytałam " Na krańcu świata". Zajęła mi tylko jedną noc. Chora wtedy byłam.
    http://wchmurach12.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam chyba wakacje, ale jak mnie wciągnęło to już nie puściło <3

      Usuń
  5. Nie czytałam żadnej z książek, ale zbiór opowiadań "Podaruj mi miłość" kupiłam swojej siostrzenicy na święta. Mam nadzieję, że się jej podobała ta pozycja. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję, ponieważ książka cudowna :)

      Usuń
  6. Z Papierowymi Miastami ( po polsku ) to w sumie się zgodzę. Myślałam, że to jakiś żart :|

    Pozdrawiam,
    Cmentarz Zapomnianych Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie skończyłam, ale czuję, że nic już z tego dobrego nie wyjdzie :/

      Usuń
  7. Uwielbiam Percy'ego! Humor Riordana zawsze jakoś potrafi rozgrzać moje serce <3 "W śnieżną noc" też lubię, ten zimowo-świąteczny klimat jest nie do podroboenia :)

    http://czytanie-i-ogladanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszędzie widzę Obsydian i serię LUX i w końcu muszę ją przeczytać. Po za tym uwielbiam autorkę, więc to jest konieczne ;) ''Papierowe miasta'' tylko oglądałam i po książkę raczej nie sięgnę. Nudziłam się na filmie i stwierdziłam, że chyba jest dla młodszych ode mnie, albo po prostu nie trafia w mój gust.

    http://goschebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ochotę zabić autora za środek Leku na śmierć :'( . Właśnie, jak on mógł ?
    http://ksiazkazhappyendem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.