SOCIAL MEDIA BOOK TAG !

Na początku chciałabym Was bardzo przeprosić nie było mnie bardzo długo, ale postanowiłam wrócić i mam nadzieję, że przyjmiecie mnie znowu :)

Przyszłam do Was dziś z tagiem, stwierdziłam, że nie dodam recenzji, ponieważ czytam Harry'ego po raz N-ty, więc nie chcę pisać jego recenzji, chyba wszyscy wiemy, że to po prostu pozycja obowiązkowa! Zapraszam do tagu :)




1. Twitter-twoja ulubiona krótka książka: 

Hmm... myślę, że taką krótką książką jest na pewno "Opowieści z Narnii lew, czarownica i stara szafa"~ C.S.Lewisa. Ma ona zaledwie 173 str, więc nie jest to dużo, a książka sama w sobie jest niezwykła, zresztą jak wszystkie pozycje Lewisa :)



2.Facebook-książka, którą każdy czytał i poczułaś presję, żeby też ją przeczytać.

Tu odpowiem bez wahania jest to nawet nie jedna pozycja a cała seria Dary Anioła~ Cassandry Clare. W szkole moja najbliższa przyjaciółka pierwsza to przeczytała, a za nią zrobiły to pozostałe dziewczyny. Ja nie przejawiałam zbytniej chęci, żeby to zrobić. Jednak kiedy ich rozmowy coraz bardziej zaczęły mi przeszkadzać, ponieważ nie miałam pojęcia o co chodzi, postanowiłam zamówić książkę na Mikołajki. Okazało się,że rzeczywiście była tak dobra jak mówiły dziwczyny, chociaż osobiście po zapoznaniu się z resztą dzieł pani Clare, mogę spokojnie stwierdzić, iż wolę serię Diabelskich Maszyn, do której Was oczywiście bardzo zachęcam.


3.Tumblr-książka, którą przeczytałaś zanim to było popularne. 

Taką książką były "Mroczne umysły" ~ Alexandry Bracken. Przeczytałam je zaraz po wyjściu do księgarni, a dopiero po drugim (?) tomie szał na tę serię wzrósł.


4.Myspace-książka, która nie pamiętasz czy ci się podobała, czy nie. 

Tu niestety nie dam żadnej pozycji , ponieważ zawsze pamiętam o uczuciach jakie towarzyszyły mi jak czytałą daną pozycję, nawet wszystkie lektury szkolne! Ale może Wy nie pamiętacie czy podobała Wam się czy nie? Dajcie znać w komentarzu!


5.Instagram-książka tak ładna, że musiałaś zrobić jej zdjęcie. 

Nie zrobiłam tej książce zdjęcia, ale kupiłam ją właśnie ze względu na okładkę i jest to "Cień nocy"~ Andrey Cremer. Niektórym ta okładka się w ogóle nie podoba, ale mnie bardzo urzekła. Jest delikatna i tajemnicza, taka jak środek :)


6.YouTube-książka, której ekranizację chciałabyś zobaczyć. 

Żeby to była jedna! Hmm... nie mogę poddaję się! Muszę wymienić kilka! Na pewno "Szklany tron"~Sarahy J. Maas, "Angelfall"~Susan Ee, "Rywalki" ~ Kiery Cass oraz "Szeptem" ~ Becci Fiztpatrick. <3 Ah nie wiem czy w ogóle takie ekranizacje będą ! :(


7.Goodreads-książka, którą poleciłabyś wszystkim.

Kolejne wyzwanie! Ale chyba mam odpowiedź, myślę, że byłoby to "Pod kloszem" ~ Meg Wolitzer. Książka ta przemówi do osoby w kązdym wieku oraz o każdym guście gatunkowym. Porywająca historia psychologiczna, z lekką dozą fantastyki i nutką grozy, gdzie oczywiście nie brakuje też nieprzesadzonego idealnie wprowadzonego romansu. Na końcu czeka nas też niespodzianka. Polecam każdemu!

Kogo nominuję? Każdego kto podejmie się wyzwania i zrobi ten tag !

18 komentarzy:

  1. Ja po maturze także wezmę się po raz kolejny za Harrego <3
    Ja też zawsze pamiętam jakie uczucia wywarła na mnie książka, czy mi się podobała czy nie, zawsze jestem określona :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokłądnie, mimo że zna się treść i tak czyta się z zapartym tchem :)

      Usuń
  2. super blog!
    zapraszam na mój, mam nadzieję że też Ci się spodoba!;)
    http://baaaruniverse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. "Opowieści z Narnii" - uwielbiam! Kocham! :)

    Pozdrawiamy gorąco i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    + obserwujemy!!! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, jak czytałam "Opowieści z Narnii" i jak znienawidziłam ostatni tom za co, co tam się wydarzyło :c Na szczęście, już się z Lewisem pogodziłam. A "Pod kloszem" brzmi całkiem ciekawie.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi polecam z całego serca cudowna powieść :)

      Usuń
  5. Och, nawet nie wiesz, jaką ja presję czułam jeśli chodzi o Dary Anioła. Moja koleżanki codziennie nawijały o niej w szkole, byłam zaskoczona ile można gadać o jednej książce i nie wyczerpać jeszcze tematu! Strasznie mnie namawiały na jej przeczytanie, ale mnie zbytnio do niej nie ciągnęło, miałam dość tej serii od samego słuchania o niej, więc kiedy po nią sięgnęłam wyszła moja niechęć do niej i tak też nie dokończyłam czytania nawet pierwszego tomu. Kiedyś po nią sięgnę, bo książka nawet dobra, ale chyba za dużą presje czułam :)
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ja też czułam tą presję, ale książka gładko mnie wciągnęła i nie wypuściła :) Ale polecam

      Usuń
  6. Serię Darów anioła jak i Diabelskich maszyn bardzo lubię, to jedne z moich ulubionych serii:) Ja sama zaczęłam swoją przygodę z nocnymi łowcami jeszcze przed tym wybuchem związanym z Darami, także ominęło mnie to :D
    Bardzo chciałabym zobaczyć "Szklany tron" na ekranie, to byłoby coś! Pozdrawiam:)
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Tylko jaka aktorka wcieliłaby się najlepiej w rolę Celaeny ? <3

      Usuń
  7. W tym roku ma być nowa książka Pani Clare, która zapoczątkuje kolejną serię o Nocnych Łowcach. Już nie mogę się doczekać! :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ! tak! "Pani Noc" czekam z niecierpliwością, będzie o parabatai <3

      Usuń
  8. "Pod kloszem" dosłownie za mną chodzi! Ostatnio widzę ją dosłownie wszędzie :) Pewnie to znak, że w końcu powinnam ją przeczytać :)
    Ekranizacja "Rywalek" mogłaby być interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz przeczytać! To naprawdę cudowna książka :)

      Usuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.