STYCZNIOWY WRAP UP I TBR NA LUTY

Mamy ostatni dzień stycznia, więc przychodzę do was z moim Wrap Upem. Będzie to krótki post, więc liczę, że wy też na dole podacie mi swoje linki do posta lub po prostu wymienicie pozycje, które przeczytaliście.

Na początku stycznia przeczytałam po raz kolejny "Harry Potter i Książę Półkrwi", co za tym idzie zaraz po nim wzięłam się za "Harry Potter i Insygnia Śmierci". Miałam w grudniu okres kiedy powróciłam do Hogwartu, a w styczniu skończyłam po raz n-ty tą serię.
Następnie przeczytałam "Fangirl" Rainbow Rowell < odsyłam do recenzji. Książka o każdej z nas, cudowana, lekka i poszyta haftem nastoletniej miłości.
Kolejna pozycja, po którą sięgnęłam było to "Onyks" Jennifer L. Armentrout. < tu znowu zapraszam do recenzji.
Potem dokończyłam "Paper Towns" Johna Greena. Książka nie spodobała mi się, była nudna i mało się w niej działo.
Dziś skończyłam kolejną powieść, której recenzję niedługo zamieszczę, a mówię tu o "Dumie i uprzedzeniu" Jane Austen. Nie chcę nic pisać dopóki nie pojawi się recenzja, ale powiem tylko jedno: dzieło. 

Teraz mój TBR. W tym miesiącu mam za zadanie przeczytać książkę:
na której podstawie powstał film
Macie jakiś pomysł co do tego wyzwania? Jeśli tak napiszcie mi w komentarzu, ponieważ w tym momencie żadna nie przychodzi mi do głowy. 

15 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku! :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Fantastyczne książki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wynik, ja przeczytałam jedynie 4 książki. Bardzo miło wspominam Fangirl. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie, ja miałam okazję sięgnąć tylko po 4 książki.
    Harrego uwielbiam, będę go musiała kiedyś sobie odświeżyć! :D
    Buziaki :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik!Oby tak dalej :)
    Co do wyzwania, nie wiem jakie książki czytałaś, ale mnie na myśl przyszło :"Zostań jeśli kochasz", "Jak najdalej stąd", "Życie Pi" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam "Zostań jeśli kochasz", ale tych dwóch nie :) Dziękuję! :)

      Usuń
  5. Świetny wynik! :)
    Co do wyzwania to może skusisz się na Trylogię czasu? :) Powstał film na podstawie pierwszego tomu. Co prawda nie oglądałam go, bo nie chcę psuć sobie wyobrażenia o książce, ale uważam, ze "Czerwień rubinu" warto sięgnąć :)
    http://maw-reads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat mam tę książkę, dobry pomysł, dziękuję :))

      Usuń
  6. W takim razie jak najszybciej muszę zabrać się za "Dumę i uprzedzenie"! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęłam, przepraszam - źle doczytałam na końcu "książka, na której podstawie POWSTAŁ FILM" , zrozumiałam, ze książka powstała na podstawie filmu ;) W takim razie jest mnóóóstwo propozycji - np. Marsjanin, bardzo polecam, a przy okazji dosyć na czasie, zdążysz jeszcze przed Oscarami :)
      No i czekam na recenzję "Dumy i uprzedzenia" !
      Zapraszam do mnie,
      http://ksiegoteka.blogspot.com/

      Usuń
    2. Dziękuję na pewno przeczytam, a recenzja dziś :))

      Usuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.