[67] Recenzja "Blisko ciebie" Kasie West

Tytuł oryginalny: "By your side”
Autor: Kasie West
Wydawca: Feeria young
Data premiery: 2017-07-05
Ilość stron: 390
Tłumaczenie: Jarosław Irzykowski  








  Dzisiaj znów przychodzę z nową powieścią Kasie West, czyli „Blisko ciebie”. West jest autorką, która pisze, według mnie, najlepsze książki dla młodzieży z gatunku young adult. Każda z jej historii ma w sobie coś takiego, że autorka nie nudzi cię swoją opowieścią, jednak nie jest to nic ciężkiego, a ty spędzasz przy niej naprawdę miłe chwile. Mam nadzieję, że wydawnictwo postanowi wydać każdą książkę tej autorki. Teraz jednak chcę coś napisać o „Blisko ciebie”.
  Autumn miała spędzić wspaniały czas razem ze swoimi przyjaciółmi jadąc na zimowy wypad poza miasto. Los jednak sprawia, że koledzy i koleżanki odjeżdżają bez niej, bo zostaje zamknięta w miejscowej bibliotece i to na cały weekend. Dziewczyna ma nadzieję, że przyjaciele zorientują się, że jej nie ma zaraz zawrócą, zwłaszcza jej prawie-chłopak Jeff. Niestety nikt po nią nie wraca. Jeśli dziewczyna myśli, że gorzej być nie może to los gotuje jej jeszcze jedną niespodziankę w postaci towarzystwa skrytego Daxa. Mało osób wie cokolwiek o nim, krążą plotki, o bójkach z jego udziałem oraz o poprawczaku. Chłopak nie ma najmniejszej ochoty na jej towarzystwo, a wychodzi na to, że to razem spędzą najbliższe dni. Na początku trudno jest im się do siebie przekonać, jednak kiedy zaczynają się przed sobą otwierać zdając sobie sprawę, że naprawdę wiele ich łączy.


  Myślę, że mogę spokojnie przyznać, że to moja ulubiona książka Kasie West. Na początku byłam pewna, że nie będzie mi się podobać, a to wszystko ze względu na Daxa, który w ogóle mnie nie zauroczył. Dopiero po pewnym czasie zaczęłam się do niego przekonywać, aż się zakochałam w tym skrytym i tajemniczym bohaterze. Styl autorki jest lekki i przyjemny, rozdziały są krótkie przez co szybciej nam się tą książkę czyta. Główna bohaterka nie należy do moich ulubionych, jednak nie denerwowała mnie jakoś bardzo, więc to jest na plus. Fabuła jest wciągająca, a kolejne wydarzenia opisane są w naprawdę ciekawy sposób. Autorka w tej książce chciała pokazać problem, z którym wiele osób na świecie musi się mierzyć i wzywa do tego, aby nie bać się o tym mówić swoim przyjaciołom i bliskim. Z opisu książki można by pomyśleć, że cała akcja toczy się w bibliotece, jednak jest to tylko połowo książki. Jej reszta to wydarzenia mające miejsce po wyjściu z niej. Główna bohaterka próbuje zrozumieć co ją teraz łączy z Daxem i czy ich uczucie ma prawo przetrwać poza tymi kilkoma dniami. Książki Kasie West zdecydowanie trafią do większości odbiorców, a każdy z nich spędzi z nimi przyjemne chwile. „Blisko ciebie” to powieść na jeden wieczór, która zawładnie twoim sercem i zmusi cię do sięgnięcia po inne historie tej autorki.
Ocena: 8/10

-Mogło być gorzej.
-Mogło być też lepiej.
Dziękuję Wydawnictwu Feeria Young za danie mi możliwości przeczytania tej powieści! :)


  

7 komentarzy:

  1. W sumie fajna przygoda: być zamkniętym w bibliotece! Mogłabym przeżyć coś takiego, gdyby na dodatek dorzucono mi jakieś ciekawego osobnika płci męskiej... :D

    Obserwuję! :)
    NaD okładkę ‹dawne LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dłuższego czasu widzę jaki zachwyt wzbudzają książki West, a ja nadal nie znam jej twórczości.. co ze mnie za czytelnik haha :D
    Ale przekonałaś mnie, że czas się zainteresować jej książkami, a zacznę chyba od tej :)
    Buziaki :*
    siemamoniaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przeczytać tą książkę, wydaje się być ciekawa🙂 https://kieszonkowiecdoczytania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż po nią sięgnę <3
    https://lorilovereadbooks.blogspot.com/2017/08/podsumowanie-lipca.html?showComment=1501608978016#c5735108254471436532

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie jestem w trakcie zytania i jak na razie mi się bardzo podoba mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię książki autorki i jestem ciekawa tej. Chociaż częściej czytam, że książka jest odrobinę słabsza, także cieszę się, że CI się podobała :)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.