Pażdziernikowy WRAP UP i TBR na listopad


  Hejka, październik już za nami, a to oznacza czytelnicze podsumowanie! Ten miesiąc do wybitnych też nie należał, ale nie było źle. Przeczytałam łącznie w całości 5 książek, więc sądzę, że to jest dobry wynik. Nauki jest coraz więcej, ale staram się w tygodniu czytać choć jeden rozdział z książki, którą aktualnie czytam, więc idzie mi nie najgorzej. 


WRAP UP

  Tak samo jak w poprzednim miesiącu na zdjęciu widzimy 4 książki, a ja przeczytałam 5. Stało się tak, ponieważ jedna była pożyczona od koleżanki. Tak, więc przeczytałam:
- "Pamiętniki półbogów" - Rick Riordan [8/10]
Jak widać najlepszą powieścią przeczytaną w tym miesiącu była "Biblioteka dusz", a zdecydowanie najsłabszą "Nie poddawaj się". 


TBR

  Można zauważyć, że w moim TBRze znów pojawia się "Szóstka wron", niestety jeszcze się za nią nie zabrałam, ale mam nadzieję, że ten miesiąc mi na to pozwoli. Co do "Dziedzictwa ognia", już je skończyłam i zamiast wziąć się za którąś z książek z TBR sięgnęłam po kolejną część. Niestety, ale to było silniejsze ode mnie. 
- "Folwark zwierzęcy" - George Orwell
- "Dziedzictwo ognia" - Sarah J. Maas
- "Harry Potter i Przeklęte Dziecko" - J. K. Rowling
- "Mistrz i Małgorzata" - Michał Bułhakow
- "Szóstka wron" - Leigh Bardugo


  To tyle jeśli chodzi o moje podsumowanie miesiące. Napiszcie mi w komentarzu co Wam udało się przeczytać i co zamierzacie przeczytać w listopadzie. :D 

4 komentarze:

  1. Harry'ego mam zamiar przeczytać w tym miesiącu :) A Prawdodziejkę czytałam i uwielbiam! <3 Dołączyła do moich ulubionych książek! :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że od razu po Dziedzictwie ognia sięgnęłaś po kolejny tom, Maas tak działa na człowieka, po prostu uzależnia! :) Prawdodziejka również bardzo mi się podobała mimo drobnych mankamentów i liczę, że autorka pięknie się rozwinie. Niedawno skończyłam czytać Mistrza i Małgorzatę i niestety nie byłam jakoś specjalnie zachwycona (druga część nie przypadła mi do gustu), ale źle nie było. Szóstka wron to jedna z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie premier tego roku i wiem, że ta historia ma w sobie wszystko, co uwielbiam, ale jakoś boję się po nią sięgnąć :/

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  3. "Szóstkę wron" tez mam w palnie na listopad. Mam względem niej ogromne oczekiwania i trochę się obawiam ;)
    "Dziedzictwo ognia" to najlepszy tom serii :)
    Powodzenia w listopadzie i przyjemnej lektury!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczytanego miesiąca życzę ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.