Marcowy wrap up i tbr na kwiecień


  Hej, bardzo długo nie było u mnie podsumowań miesiąca, wiem i przepraszam, ale jakoś tak zabrakło mi motywacji i weny, jednak teraz znów biorę się do roboty i wrzucam podsumowania i wszystkie zaległe tagi. Nie zawarłam w tym poście bookhaulu, bo w zasadzie nic nie kupiłam w tym miesiącu. Wiem szok, ja też nie mogłam w to uwierzyć, ale nie martwcie się już zamówiłam 2 książki plus zamierzam jeszcze zamówić 6. Więc w przyszłym miesiącu bookhaul na pewno się pojawi. Zacznę może jednak od statystyk. Jest już Was ze mną 171, co jest dla mnie niesamowite i niewiarygodne, dziękuję każdej osobie, która komentuje, czyta i mnie obserwuje. Każde z Was jest niezaprzeczalną motywacją do działania. 

Liczba czytelników: 171
Liczba wyświetleń: 15 374
Liczba komentarzy: 1 661

WRAP UP:

  W tym miesiącu przeczytałam 5 książek. Na szczęście żadna z nich nie była jakimś gniotem, więc ten miesiąc należał do udanych. Cztery z pięciu książek miały swoją recenzję, więc nie jest źle. 

- "Kroniki Bane'a" - Cassandra Clare, Maureen Johnson, Sarah Rees Brennan [7/10]

TBR:

  W miesiącu kwietniu chciałabym na pewno dokończyć zaczęte pozycje i przeczytać te książki, które dostałam od wydawnictw. Oprócz tego myślałam nad ponownym przeczytaniem całej serii "Dary Anioła" i trylogii "Diabelskie Maszyny", jednak jeszcze nie wiem czy nie odłożę tego na wakacje. 

- "Grom i szkwał" - Jacek Łukawski,
- "Ostatni bierze wszystko" - Miroslav Zamboch,
- "Empire of storms" - Sarah J. Maas


  W komentarzu napiszcie mi co Wy przeczytaliście w marcu i czy może była to jedna z tych samych książek co i ja przeczytałam? Za co zamierzacie się zabrać w kwietniu? :) 




3 komentarze:

  1. Z książek twoich - przeglądałam tylko "Quidditch przez wieki", do tego jeszcze w starym wydaniu. Mój marzec czytelniczo wypadł bardzo bardzo słabo, dokończyłam "Spójrz mi w oczy, Audrey" oraz "Mechanicznego Księcia". Dodatkowo zaczęłam "Dumę i uprzedzenie", ale ta książka będzie musiała chyba poczekać na lepszy czas :)
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę biednie, bo nie czytałam żadnej z wymienionych przez Ciebie książek :P Oczywiście "Imperium burz" mam w planie, ale trochę minie zanim kupie i przeczytam.
    Powodzenia w kwietniu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wymienionych książek mam zamiar przeczytać fatalną listę.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.