Zmiany, zmiany zmiany...

Hejka, tutaj Natalia, kiedyś byłam Addicted to books teraz poznajcie nową, odświeżoną wersję mnie, czyli Kruczy rozdział. Nie kryję za tym wielkiej historii. Czułam, że potrzebuję bardziej spersonalizowanej nazwy, która będzie określać to co robię i to co lubię. Lubię ptaki (oprócz gołębi), a szczególnie kruki. Pewien wpływ miała na to kreskówka z dzieciństwa "Młodzi tytani" i jedna z postaci, czyli Raven. Była moim takim małym autorytetem z dzieciństwa i postanowiłam jej poświecić swoją nazwę. 
Oprócz nazwy tu, na instagramie i na moim wymarłym facebooku nic się nie zmieni. Nadal będą tu recenzje, podsumowania i jakieś lekkie tagi. Mam nadzieję, że przyjmiecie Kruczy rozdział, bo szczerze powiedziawszy trochę się stresowałam zmieniając nazwę. :) 
To chyba tyle, czekajcie na najbliższą recenzję, albo "Gromu i szkwału" albo reszty serii Lux. 
Do zobaczenia! :D 


1 komentarz:

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.