Lipcowy WRAP UP



  Hejka! Dziś przychodzę do Was z moim czytelniczym podsumowaniem z lipca. Wiem, że opuściłam maj i czerwiec, ale miałam ambitny plan dodać ten post w lipcu, ale wyjechałam na wakacje i w końcu moje plany wzięły w łeb, przyszedł sierpień i przydałoby się zrobić podsumowanie lipca. Dlatego musicie mi wybaczyć pominięcie tych dwóch miesięcy, a teraz zapraszam na przegląd tego co czytałam w zeszłym miesiącu.


  W lipcu przeczytałam 16 książek. Według mnie jest to wynik bardzo dobry, a potwierdza to nie ilość, a jakość przeczytanych przeze mnie powieści. Chodzi o to, że w tym miesiącu przeczytałam tylko jednego gniota, reszta książek była albo dobra albo rewelacyjna. Nie przedłużając zapraszam do listy:

"Chłopak, który o mnie walczył" - Kirsty Moseley, 3/5 (recenzja)
- "Wyścig śmierci" - Maggie Stiefvater, 4/5
- "Rebeliant" - Marie Lu, 3/5
- "Cuda z nieba. Nadzwyczajna historia Annabel Beam" - Christy Wilson Beam, 3/5
- "Ja diablica" - Katarzyna Berenika Miszczuk, 3/5
- "Księżyc nad Bretanią" - Nina George, 4/5
- "Układ" - Elle Kennedy, 5/5 <3
"Blisko ciebie" - Kasie West,  4/5 (recenzja)
- "Błąd" - Elle Kennedy, 4/5
- "Podbój" - Elle Kennedy, 4/5
- "Nieludzie" - Kat Falls, 3/5
- "Chemia naszych serc" - Krystal Sutherland, 1/5 gniooot
- "Słowik" - Kristin Hannah, 5/5 <3
- "Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz, jak mam oceniać lekturę? :/
- "Klejnot"- Amy Ewing, 3/5
- "Rok 1984" - George Orwell, 5/5

  Niestety trylogii Off-campus nie ma na zdjęciu z tego względu, że pożyczyłam ją przyjaciółce. Książki oceniam u siebie w zeszycie w skali na goodreads, ponieważ bardzo dobrze używa mi się jej na telefonie, poniżej podam Wam link do mojego profilu. Napiszcie mi koniecznie jakie wy książki przeczytaliście w lipcu i czy czytaliście którąś z tych wymienionych. 

Tu mnie znajdziesz :
Lubimyczytac : Natalie_Bane
Goodreads : Natalia
Instagram : kruczyrozdzial
Tumblr : http://imfuckingawsome.tumblr.com/

4 komentarze:

  1. 'Bardzo dobry' wynik to mało powiedziane. Pokusiłabym się o stwierdzenie, że 16 przeczytanych książek to wynik rewelacyjny :D Też mam za sobą "Układ", "Błąd" oraz "Podbój". Pierwsza część podobała mi się najbardziej, a trzecia najmniej.
    "Słowik" czeka na półce, ale chyba jeszcze trochę poczeka, bo coś ostatnio nie mam ochoty na taką tematykę.
    Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow rewelacyjny wynik! Ja przeczytałam w lipcu 9 książek i też jestem z siebie zadowolona... za to sierpień - ehh masakra, nie przeczytalam nic do tej pory. xD
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również czytałam " Chemia naszych serc" i niezbyt mi się podobało ;/
    Taka typowa historia z przewidywalnym zakończeniem.
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.