TBR na 7ReadUp



  Hejka! Witam ponownie i tym razem też mam dla Was TBR, tylko tym razem na 7ReadUp organizowany przez Martę z kanału Wybredna Maruda<klik>. W jej filmiku wyjaśnia ona cały zamysł projektu, co trzeba zrobić, jakie są zasady itd. Ja w tym maratonie biorę czynny udział od jego założenia i zawsze można liczyć na Martę, która zaskoczy nas swoim pomysłem. Tym razem losowała kategorie w słowniku i to do nich przydzielamy książki. Zapraszam, więc do mojej listy! 



1. Zawisnąć - "Zbuntowana" - Veronica Roth, stwierdziłam, że skoro oni tam lubią się uśmiercać na różne sposoby to na pewno też wieszają na szubienicy.

2. Gdziekolwiek - "Pochłaniacz" - Katarzyna Bonda, bo morderstwo mogło zostać popełnione gdziekolwiek, no nie?

3. Paraliżować - "Cud chłopak" - R. J. Palacio, myślę, że chłopiec, który pierwszy raz idzie do publicznej szkoły i do tego ma zniekształconą twarz musi być sparaliżowany stresem i strachem.

4. Klasyczny - "Opowieść podręcznej" - Margaret Atwood, jest powieść, którą chyba można nazwać współczesnym klasykiem.

5. Sprawa - "Pochłaniacz" - Katarzyna Bonda, mamy kryminał, więc mamy sprawę o morderstwo.

6. Powstawać - "Wierna" - Veronica Roth, trudno mi opisywać trzecią część, ale chyba w niej Niezgodni powstaną przeciwko ustrojowi.

7. Ważniak - "Zbuntowana" - Veronica Roth, tu mogłabym przypasować tak samo Wierną, bo mam na myśli erudytów, którzy w większości są ważniakami. 

8. Neurologia - "Cud chłopak" - R. J. Palacio, tutaj powołuję się na dokładnie to samo co powiedziała Marta, bo nie miałam pomysłu. 

9. Wygotowywać - "Pochłaniacz" - Katarzyna Bonda, na okładce tej książki jest zdanie: "Na miejscu zbrodni pozostał tylko zapach", a jak został zapach to mogło się coś wygotować. 

10. Niewyżyty - "Opowieść podręcznej" - Margaret Atwood, w opisie jest wspomniane, że właściciel podręcznej przychodzi do niej co noc, żeby ją zapłodnić, więc myślę, że wszystko jasne. 

  Tak więc przedstawia się mój TBR na ten maraton. Wy też bierzecie udział? Jakie książki przyporządkowaliście, do której kategorii? 

5 komentarzy:

  1. Ja niestety nie borę udziału, bo mam na studiach ,,kampanię wrześniową", ale życzę Ci powodzenia! Również muszę w końcu przeczytać II i III cz. ,,Niezgodnej". :) Pozdrawiam! włóczykijka z imponderabiliów literackich

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam brać udział, ale zrezygnowałam z powodu braku czasu na maraton.
    http://morzespokoju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny TBR! Cud Chłopak może być naprawdę wartą przeczytania pozycją, podobnie jak opowieści podręcznej, będę musiała w końcu sięgnąć po obie te książki.

    Trzymam kciuki za powodzenie w maratonie :D ja również już się zabrałam za czytanie, choć nie wiem czy nie skończy się na wersji light!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Cass z cozy universe

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem beznadziejna w maratonach, dlatego podziwiam osoby, które biorą w nich udział.
    Pozdrawiam Booki

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że Ci się udało! :D

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.