TEEN WOLF BOOK TAG


  Z racji tego, że jest to mój drugi ulubiony serial, a teraz są wakacje i wszyscy nie musimy już się ukrywać z oglądaniem ich całymi nocami, kiedy rzekomo się uczymy to stwierdziłam, że będzie idealny. Zapraszam!


Scott McCall, czyli książka, która przerosła moje najśmielsze oczekiwania

  Tutaj bezkonkurencyjnie wstawiam „Dwór Cierni i Róż” Sarah J. Maas, który niedawno zrecenzowałam <klik>. Moje oczekiwania co prawda były wysokie. Po wielu recenzjach, które przeczytałam, samych pozytywnych, miałam nadzieję, że się nie zawiodę. Jednak nie spodziewałam się tego, iż ta książkę przebije te oczekiwanie, i tak wygórowane, ze trzy razy. Na razie jest to najlepsza przeczytana przeze mnie książka w ciągu ostatnich lat.



Stiles Stilinski, czyli książka (lub bohater), dzięki której czuję się dobrze, mimo że jestem smutna

  Myślę, że tutaj mogę spokojnie zaliczyć każdą książkę Ricka Riordana, ale szczególnie seria Percy Jackson i bogowie olimijscy oraz pierwszy tom Harry’ego Pottera. Jak wszyscy wiecie, ja wujcia Ricka kocham i podziwiam i każda jego książka daje mi tyle ciepła w sercu, że nawet jak mam zły humor, to po przeczytaniu pierwszego słowa jakie wypowiada Percy, nagle chce mi się śpiewać. Co do pani Rowling, chyba nie muszę nic dodawać. Pierwszy tom zdecydowanie jest pełen magii, takiej świeżej, czystej i dobrej, wszystko się zaczyna. Chodzimy po ulicy Pokątnej kupując pierwsze przybory, cieszymy nasze oczy nowym Nimbusem 2000 oraz uczymy się pierwszych zaklęć i wywarów.


Allison Argent, czyli bohater/bohaterka, której powierzyłabym własne życie

 

  Byłaby to zdecydowanie Celaena Sardothien ze „Szklanego Tronu”. Można by pomyśleć, że wyszkolona zabójczyni prędzej zdradziłaby mnie i sama podłożyła śmierci. Jednak wobec przyjaciół jest ona lojalna i oddana na tyle, że gotowa byłaby się  poświęcić byleby nie dopuścić do krzywdy najbliższych.


 

Lydia Martin, czyli książka, która z pozoru wydaje się być głupiutka, ale jednak niesie ze sobą głębsze przesłanie; zmusiła mnie do refleksji

 

  Długo się zastanawiałam nad odpowiedzią na to pytanie, ponieważ patrzę na różne tytuły. I jedną na początku w ogóle nie uważałam za głupiutką, a taka się okazała, inną uważałam i takowa była, więc miałam lekki problem. Póki nie przypomniałam sobie, że ostatnio czytając opis „Teraz albo nigdy” Sarah Dessen, byłam pewna, że to książka na chwilę, na wieczór może dwa. Spójrzmy na samą jej cukierkową okładkę. Okazało się, że naprawdę wiele z niej wyniosłam, dużo odkryłam i spojrzałam na swoją przyszłość pod trochę innym kątem, dlatego polecam tą powieść. Jeśli chcecie wiedzieć więcej o moich odczuciach zapraszam do recenzji <klik>.

 


Derek Hale, czyli bohater, który jest na tyle zdeterminowany, żeby osiągnąć to, co sobie zaplanował, nieważne jakim kosztem

 

  Na razie przychodzi mi do głowy tylko Valentine z serii „Dary Anioła” Cassandry Clare oraz pewna postać z trylogii „Mroczne Intrygii”, dokładnie z pierwszej części, która była zdolna zabić własnych przyjaciół, aby dotrzeć do celu. Nie podam imienia tej postaci, ponieważ to ogromny spojler.

 


Jackson Whitemore, czyli bohater, który udaje kogoś kim nie jest

 

  Tu mogę wstawić Mare Barrow z „Czerwonej Królowej”, która musiała udawać Srebrną, chociaż w jej żyłach płynęła czerwona krew.

 

 

Malia Tate, czyli bohater, który czuje się nieswojo w miejscu, w którym się znajduje

 

  Cath z „Fangirl” pasuje tu idealnie. Na studiach, bez swojej siostry bliźniaczki, czuje się ona zupełnie jak przybysz z innej planety. Ekscentryczna współlokatorka nie ułatwia jej zaklimatyzowania się, a jej chłopak tylko wszystko pogarsza.

 


Isaac Lahey, czyli smutna książka, którą uwielbiam

  

  Książka Michelle Zink „Krąg Ognia” kończy się naprawdę smutno, a mimo to jest to powieść, a nawet cała trylogia, bardzo bliska memu sercu.

  


Chris Argent, czyli bohater, który jest jednocześnie bardzo silny i zdeterminowany, ale również wrażliwy i czuły

 

  Takim bohaterem był Holder z „Hopeless” Colleen Hoover. Z jednej strony silny, wysportowany, arogancki, a z drugiej dziecko, które przez całe życie obwiniało się o dwie inne osoby.


John Stilinski, czyli książka, która powinna zostać uznana za lekturę szkolną

  Według mnie w kanonie naszych lektur powinno znaleźć się „Oddam ci słońce” Jandy Nelson. Oprócz tego, iż poznajemy losy rodzeństwa, co nie jest częstym zabiegiem to jeszcze mamy obraz osoby homoseksualnej i tego pod jaką presją tacy ludzie żyją i jak bardzo muszą naginać samych siebie, aby inni nie wytykali ich palcami.


Melissa McCall, czyli książka, która otworzyła mi oczy na różne sprawy

  To na pewno „Oddam ci słońce”, ale też lektura szkolna, którą było „Kamienie na szaniec”. Dużo lepiej czytało mi się takie rzeczy z punktu widzenia młodzieży.


Peter Hale, czyli czarny charakter, który jednocześnie kocham i nienawidzę

  Oj tak Petera kocham i nienawidzę. Co do bohatera książkowego to będzie zdecydowanie Sebastian z „Darów Anioła”. Nie było to też tak, że jakoś bardzo go nie znosiłam, ale z samej racji, że był tym „złym”.


Aiden i Ethan, czyli ulubiona (para) grupa przyjaciół

  Tutaj mam dwie pary. Po pierwsze z serii „Harry Potter”, czyli Fred i George Weasley’owie oraz Connor i Travis z „Percy Jackson i bogowie olimpijscy”. Czy te chłopaki nie są wspaniałe?


Alan Deaton, czyli książka, do której wracam, kiedy mam czytelniczego kaca

  Taką moją książką jest „Makbet”, czyli mój ulubiony dramat Shakespear’a. „Romea i Julii” nie znoszę, jednak Makbeta uwielbiam. Sama nie wiem w sumie dlaczego, ale tak po prostu jest.


Kira Yukimura, czyli książka, którą przeczytałam nie wiedząc o niej zupełnie nic

  Tak zupełnie ślepo przeczytałam „Szeptem” Becci Fitzpatrick. Pożyczyła mi ją przyjaciółka, powiedziała, że świetna książka i muszę ją przeczytać i w sumie nic mi o niej nie mówiła.


Liam Dunbar, czyli książka, która tak mnie oczarowała okładką, że musiałam ją kupić

  „Talon” kupiłam ze względu na okładkę. Opis też był spoko, ale ta okładka z wyżłobionymi łuskami smoka rozkochała mnie w sobie.


Jordan Parrish, czyli książka, na którą zwróciłam uwagę dzięki opisowi

  Tak kupiłam na wakacjach, nad morzem za dziesięć złoty bodajże „Cień Nocy”, czyli trylogię Anderi Cremer, która została przetłumaczona bez ostatniego tomu. Dziękuję wydawnictwu!


Theo Raeken, czyli bohater, wobec którego mam mieszane uczucia

  Mieszane uczucia mam wobec Rhysanda z „Dworu cierni i róż”, no z jednej strony to (spojler), a z drugiej (spojler). Tyle mogę wam powiedzieć.


Bobby Finstoch / Coach, czyli najśmieszniejszy bohater ever

  Percy Jackson i Leo Valdez ! Niech żyją herosi !


Sciles, czyli książka (lub bohater), która złamała mi serce

  Harry złamał mi serce i Percy je złamał, Celaena też je złamała i Kosogłos, oprócz tego Dary Anioła I Diabelskie Maszyny też złamały mi serce. Ogólnie większość książek złamało mi serce. Jednak Sciles złamał mi je na tysiąc, tysiąc drobnych kawałeczków.


Nie nominuję nikogo, ponieważ nie wiem kto oglądał ten serial. Więc teraz zwracam się bezpośrednio do fana tego serialu. Czuj się nominowany! :D 

13 komentarzy:

  1. Pierwszy raz spotykam się z tym tagiem, może dlatego, że nie oglądałam nigdy serialu :)) Świetne odpowiedzi i propozycje książek! Ahhh tyle rozpierniczających system książek złamało mi serce, że nawet nie jestem w stanie zliczyć... Zgadzam się co do "Kamieni na szaniec", mi także otwarła umysł na pewne kwestie - poza tym to jedna z moich ulubionych lektur :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    chocabom klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej właśnie dzięki temu przypomniałam sobie, że mam do nadrobienia aż cały sezon serialu. Też lubię ten serial. No i dobrze dobrane książki. Podoba mi się. :)
    Stiles już biegnę Cię oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o Rhysanda z "Dworu cierni i róż", to też mam mieszane uczucia. Z jednej strony wydaje się ciekawą postacią, a z drugiej to jak zapowiada się drugi tom nie za bardzo mi się podoba :/ Okładka "Talonu" faktycznie jest piękna, ale środek już mnie tak nie urzekł. "Oddam ci słońce" kocham ❤
    Świetny TAG. Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety serialu nie znam...ale mnie zainteresował. Też bardzo, bardzo lubię Makbeta :)
    Świetnie wykonany TAG. Te gify... <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczęłam oglądać ten serial, ale jakoś po kilku odcinkach nie kontynuowałam go, nie wiem dlaczego. Muszę to nadrobić :) Bardzo ciekawy Tag

    Pozdrawiam Juliana Bookworm

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam nigdy tego serialu, ale po tylu gifach przystojnych bohaterów czuję się do tego zachęcona :D A pierwsza część Pottera to zdecydowanie książka, która wprowadza nas w sielankowy nastrój i jest cudowna właśnie przez tą swoją czystość i wprowadzenie do świata magii, zawsze czuję się błogo sięgając po tę część :D

    Pozdrawiam ciepło, bookworm z Książkowoholizm :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy jestem jedyną osobą, która nie oglądała tego serialu? :D Ale wakacje to idealny czas, żeby zacząć oglądać jakiś serial :)

    julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę kiedyś w końcu się przekonać do tego serialu... każdy go zachwala a ja go nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy TAG. Obejrzałam jeden sezon Teen Wolfa i po prostu mi się znudził. Nie wracałam już do niego i raczej nie wrócę, bo to nie moja bajka, a muszę skończyć ukochane Supernatural ♥♥
    "Oddam ci słońce" aż tak refleksyjna? Muszę sięgnąć, dobrze, że mam na półce! :D
    Pozdrawiam Cię gorąco i zapraszam do mnie na post typowo tematyczny,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fauny TAG.Niestety serialu nie znam. Zaszokował mnie ten Makbet. Serio? Przeczytałam tylko kilka scen, bo nic nie rozumiałam.
    Pozdrawiam, Katia (zaczytana-i.piszecomysle.pl)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten serial! <3
    Ja również nie bałabym się powierzyć swojego życia Celaenie. Przy niej na pewno każdy mógłby się czuć bezpiecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki przewspaniały tag <33 Co prawda oglądałam tylko pierwszy sezon TW, ale czuję się mocno wciągnięta w fandom, więc jak nadrobię trochę odcinków to na pewno wykonam tag :3
    Pozdrawiam!
    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.