Czerwcowy WRAP UP + stosik


  Przychodzę dziś do Was z wrap upem, jednak bez TBR-u, ponieważ będzie to osobny post. Będzie to też taki summer tbr, ponieważ będzie on obowiązywał przez całe wakacje. Oprócz tego wracając do tego posta to ten maleńki stosik w porównaniu z poprzednim będzie naprawdę śmiesznie mały. Jednak za to moich przeczytanych pozycji jest więcej! Zaczynamy! 


WRAP UP: 

Książki od lewej ułożone są w kolejności jak je czytałam. Zaczynamy od "Greckich bogów według Percy'ego Jacksona", jeśli klikniecie w tytuł to przeniesie Was do recenzji. Książka bardzo mi się podobała i mam nadzieję, że wkrótce uda mi się upolować"Greckich herosów...". Dalej przeczytałam całą serię o Percym Jacksonie i dwie pierwsze części zrecenzowałam. Uwielbiam wracać do dobrych książek, a powrót do świata mitologii był jeszcze wspanialszy. Potem zaczęłam "Olimpijskich Herosów" i po "Znaku Ateny", wzięłam się za "Dwór Cierni i Róż" Sarah J. Maas. Ta książka była tak cudowna taka piękna i brutalna zarazem... Najlepsza książka jaką do tej pory czytałam. Potem przeczytałam "Dom Hadesa", a następnie wzięłam się za "Ktoś mnie pokocha", czyli tą letnią wersję opowiadań i spodobała mi się tak pół na pół. Niektóre opowiadania były dobre, a inne bardzo słabe. I w końcu dziś doczytałam do końca "Krew Olimpu". W sumie przeczytałam aż 13 książek! Według mnie jest to wspaniały wynik i jestem z siebie zadowolona. :) 


Stosik:

Jak widzicie w tym miesiącu nie przyszło do mnie jakoś niewiadomo ile książek. Jedynie te trzy. Jedną z nich przeczytałam, czyli "Ktoś mnie pokocha". "Cress" otrzymałam jako nagrodę w konkursie na instagramie, a "A Court of Mist and Fury" kupiłam sobie po tym jak przeczytałam poprzednią część i stwierdziłam, że nie wytrzymam bez kolejnej. 

Znajdziecie mnie tu:
Instagram: addictedtobooks9
Lubimyczytac: Natalie_Bane


Na dziś to tyle. Teraz Wy! Ile książek przeczytaliście w tym miesiącu, a ile do Was przybyło? Piszcie mi w komentarzu :D Plus dodatkowa informacja, jutro wyjeżdżam na wakację do Włoch, do rodziny, ale posty powinny się pojawiać. Ciao! 

21 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku, fantastyczny! I ten stosik - mówisz, że mały? Jej, u mnie to marzenie taki mieć kiedykolwiek. :D
    Pozdrawiam,
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się naczytałaś tego Percy'ego :) ja nie należę do fanów tej serii, bo w sumie nie czytałam :P dobry wynik. Udanych wakacji!
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny wynik! A łupów zazdroszczę, zwłaszcza kontynuacji Dworu cierni i róż, ale ja raczej poczekam na polską wersję, by potem mieć pasującą do siebie serię na półce. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny wynik, gratuluję! I cichutko zazdroszczę a Court of Mist and Fury ^^ Ja jednak poczekam na polską wersję, z wersją angielską zapewne zamęczyłabym się xD. Muszę w końcu kiedyś przeczytać książki R.Riordana, wszyscy znają tylko nie ja. :D
    Pozdrawiam ^^
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jaki genialny wynik! W końcu wakacje więc liczę, że i ja się poprawię :) Jestem bardzo ciekawa tych opowiadań!
    Chciałam jeszcze zapytać i upewnić się czy nasza nagroda dotarła do ciebie?
    Pozdrawiam :)
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow, udało ci się przeczytać naprawdę dużo książek w tym miesiącu! Ja niedawno czytałam Greckich herosów, Percy Jackson jako narrator to po prostu mistrzostwo w każdym wydaniu! Obecnie czytam Magnusa Chase'a i bogów Asgardu, bo wujek Rick zawsze spoko. Z Olimpijskich herosów mam za sobą na razie dwa pierwsze tomy i szczerze mówiąc, średnio mi się podobały, ale jestem zmotywowana, by skończyć tę serię, bo podobno w Apolluni boskich próbach jest mnóstwo spojlerów, a strasznie mnie interesuje ta powieść. Strasznie zazdroszczę ci zarówno Cress, jak i Court of Mist and Fury, choć pierwsza część dopiero przede mną. Wiem jednak, że będzie wspaniała, bo to Maas :3

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyniku. Ja właśnie jestem w trakcie czytania "Ktoś mnie pokocha"a "Dwór cierni i róż" mam w planach :)
    Pozdrawiam :*
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tam, wcale nie był mały :D Ja w tym miesiącu męczyłam się z sesją, więc przeczytanych książek, zbyt wiele niestety nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 13 książek to wynik marzenie. Ja w czerwcu nie przeczytałam prawie żadnej książki, ale to wszystko przez sesję i nie żałuję, że poświęciłam się nauce, bo teraz mam 3 miesiące na czytanie i nadrabianie zaległości <3 :D

    Pozdrawiam ciepło, bookworm :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wynik - gratuluję!
    Szalenie zazdroszczę "A Court of Mist and Fury" - aż mam chęć sięgnąć przez monitor i Ci ją podebrać ;)
    Życzę Ci równie zaczytanego lipca!
    Pozdrawiam ❤
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wynik ;) widzę, że Riordan rządził u Ciebie w czerwcu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Książki prezentują się świetnie :) zainteresowana jestem ''Dworem cierni i róż'', często pojawia się na blogach.
    Na mojej półce przybyły tylko dwie książki, jedną kupiłam sama, drugą wygrałam w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki świetny wynik, gratuluję! Zazdroszczę ''Ktoś mnie pokocha'', będę musiała w końcu kupić tę książkę. Mi w tym miesiącu przybyło 14 książek, a przeczytałam tylko 6, trzeba nadrobić w wakacje :D Zaczytanego lipca!

    http://bookline-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezwykle Ci się udał ten czerwiec! Pozazdrościć zdobyczy, toż to perełki prawdziwe! :)
    Życzę równie udanego lipca!

    OdpowiedzUsuń
  15. Stosik nie jest mały!
    I gratuluję wyniku! :D
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam na nową recenzję,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję świetnego wyniku! Naprawdę same perełki :D Co do stosiku, kochana wcale nie jest mały! Powodzenia w lipcu :D
    Pozdrawiam cieplutko!
    chocabom

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję świetnego wyniku i tylu pięknych książek :)
    Bloga mam już w obserwowanych, spodobał mi się bardzo :)
    Pozdrawiam!
    http://papierowenatchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo słyszałam o tych opowiadaniach, muszę sobie je sprawić na wakacje :)
    pozdrawiam
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki świetny wynik! Nic, tylko zazdrościć. Nie wiedziałam, że grzbiety okładek Percy'ego Jacksona są takie ładne. Długo wzbraniałam się przed sięganiem po książki Riordana, ale w końcu coraz bardziej się do niego przekonuję ;)
    Pozdrawiam cieplutko, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  20. Mimo, że stosik nie jest ogromny to liczy się jakość, a masz w nim same perełki :)

    http://poczytajmycos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję udanego czerwca i życzę, aby w lipcu było równie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.