MAJOWY WRAP UP I TBR NA CZERWIEC + STOSIK

 

  Opóźnienie dwudniowe, ale jakoś nie mogłam się zebrać żeby napisać tego posta, zwłaszcza, że przybyło do mnie spooro nowych pozycji. W maju miałam urodziny, więc wiele osób pomyślało o książkach dla mnie (nie ubolewam!). Może zaczniemy od "stosika" (czyt. stosu)? 


  Więc tak, pójdziemy od prawej. Całą serię Percy'ego kupiłam ostatnio na Taniej Książce, za niższą cenę, a dodatkowo bardzo już długo myślałam o odświeżeniu serii. Następnie "Lato koloru wiśni" oraz "Obcą" dostałam od cioci na urodziny. "W mocy ducha" (tu przejdziemy trochę dalej), "Dwór cierni i róż" oraz "W ramionach gwiazd" dostałam od przyjaciółki na urodziny. Nie mogę się doczekać aby zacząć czytać książkę Sarah J. Maas, słyszałam zdecydowanie za dużo dobrych opinii, aby przjeść obok tej powieści obojętnie! "Czy wspominałam, że Cię kocham?" dostałam od mojej siostry na urodziny, zaś część drugą "Czy wspominałem, że Cię potrzebuję?" otrzymałam od wydawnictwa Feeria young. "Bez słów" otrzymałam od przyjaciółki mojej mamy (również na urodziny), za co bardzo jej dziękuję, ponieważ nie spodziewałam się prezentu. "Me before you" to książka od mojej koleżanki z klasy, która czyta tylko po angielsku, a na polski jest to znany ostatnio "Zanim się pojawiłeś". "Teraz albo nigdy" przyszło do mnie od wydawnictwa HarperCollins, a "Koronę" kupiłam sama zaraz po premierze. Recenzje obu tych książek są na blogu, więc wystarczy tylko kliknąć w ich tytuł. "Gwiezdne Wojny" oraz "Trzech muszkieterów" kupiłam na promocji w księgarni Znak gdzie jedna była za 15 zł, druga za 1 grosz, a do tego każda przesyłka była darmowa! "Greccy bogowie według Percy'ego Jacksona", których aktualnie czytam przybyli do mnie od mojego kolegi z klasy (tutaj wstawiam wielki szok). Zapomniałam o jednej książce, której tam nie ma, bo właśnie mi zaświtało, a jest to pierwsza część "Wiedźmina", dostałam ją od mojego przyjaciela, kiedy poszliśmy do kina na Kapitana Amerykę. W tym miesiącu przyszło do mnie 20 książek. Jest to dla mnie przełomowe, ponieważ ja nie kupuję ich za wiele. Staram się patrzeć na promocje, ale głównie pożyczam od znajomych, chyba, że czekam na premierę rok! Jako, że jestem super-mega nieogarem, zorientowałam się, że dostałam jeszcze jedną książkę od koleżanki z klasy czyli pierwszą część trzeciej części "Córki dymu i kości" pt. "Sny bogów i potworów", więc edit: 21 książek. Wow. 


WRAP UP:

Moje przeczytane pozycje w stosunku do tego ile mi ich przybyło wyglądają bardzo słabo. Chociaż według mnie nie jest jakoś źle, bo 8 książek to dobry wynik, nie? Na początku miesiąca skończyłam "Drugą rundę" <recenzja>, podobała mi się, ale bez szału. Potem sięgnęłam po "Czy wspominałam, że Cię kocham?", bardzo mi się podobało, a więcej w recenzji. "Pani Noc" jest chyba queen miesiąca, ale nie mogę zacząć się o niej rozpisywać, bo nie skończę. Zaraz potem premierę miała "Korona", która zaraz po powieści pani Clare wypadła... no... słabo... Potem od wydawnictwa HarperCollins otrzymałam "Teraz albo nigdy", książka ta pozytywnie mnie zaskoczyła, choć liczyłam na coś gorszego. Kiedy Feeria young wysłało mi "Czy wspominałem, że Cię potrzebuję?" byłam wniebowzięta, jednak po przeczytaniu tego tomu mam ochotę zatłuc Tyler'a. Na samym końcu miesiąca w ramach odpoczynku dokończyłam serię "Opowieści z Narnii"(Siostrzeniec Czarodzieja, Ostatnia bitwa),  o których będzie osobna recenzja. 


TBR:

Na przyszły miesiąc nie dawałam sobie zbytnich wymagań, gdyż i tak nigdy nie udaje mi się spełnić ich wszystkich, chociaż z poprzedniego TBR-u nie przeczytałam jedynie "Złodziejki książek", ale w tym miesiącu nie mam na to jeszcze ochoty. Jestem w trakcie czytania "Greckich bogów wg P.J." i na pewno napiszę recenzję. (<3) Co do całej serii Percy'ego, to po prostu bardzo chciałam ponownie wkroczyć do mitologii i jeszcze raz zagłębić się w fabułę. 
A Wy ile w tym miesiącu przeczytaliście książek i jakie zamierzacie? Napiszcie mi dole, również co myślicie o książkach jakie zaprezentowałam, polecacie, odradzacie? 

Znajdziecie mnie też tu:
Instagram: addictedtobooks9
Lubimyczytac: Natalie_Bane
Facebooks: Addicted to books



Dodatkowa informacja jest taka, że w sobotę jadę na zieloną szkołę, ale posty będą pojawiać się regularnie. :) Zaczytanego dnia! 


31 komentarzy:

  1. Ile cudowności!''Koronę'' już zamówiłam i nie mogę się doczekać,aż przyjdzie!Percy'ego jeszcze nie czytałam nad czym bardzo ubolewam,ale na pewno kupię i to w tych prześlicznych okładkach!Ogólnie to gratuluję wyniku! Jak dla mnie jest on bardzo wysoki!Ja przeczytałam tylko 3 książki,więc jest duża różnica. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci w takim razie tego miesiąca lepszego i mam nadzieję, że Korona Ci się spodoba :D Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Piękny stosik! Zazdroszczę Percy'ego Jacksona! 😊
    U mnie sporo książek przybyło po Warszawskich Targach Książki 😊
    W maju przeczytałam zaledwie 5 pozycji 😐
    Liczę na to, że czerwiec będzie lepszy! 😊
    Pozdrawiam!
    zaczytana-iadala.blogspot.com
    Ps. Zapraszam na rozdanie z "Czerwoną królową" na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie postarajmy się o lepszy czerwiec ! Pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Ojeju, ależ zazdroszczę Ci Dumasa - w tym pięknym wydaniu i z grosze! 😊 To był udany miesiąc...oby czerwiec okazał się jeszcze lepszy!
    Pozdrawiam!
    włóczykijka z marcepanowych recenzji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak sama nie wierzyłam kiedy zobaczyłam cenę :D Pozdrawiam :D

      Usuń
  4. No, no stosik piękny.
    8 książek to bardzo dobry wynik. Ja przeczytałam w maju 6.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, 6 książek to też bardzo dobry wynik ! :D Pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Fantastyczny stosik :) Percy, Korona, Gwiezdne wojny,Dwór, Lato... Wow :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Stos cudny, najbardziej ciekawi mnie nowa Maas, Szklany Tron był cudowny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, już nie mogę się doczekać, aby zabrać się za Dwór <3

      Usuń
  7. Śliczny stos, wiele książek bym przygarnęła. :D Ja liczę, że w czerwcu trafię na coś fenomenalnego. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, imponujący stos. U mnie, dziwnym trafem, nikt nie wpada na to, żeby na urodziny kupić mi książkę ;( U mnie też w maju królowała Pani Noc :D Strasznie zazdroszczę ci Percy'ego...
    Pozdrawiam, Katia (zaczytana-i.piszecomysle.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście u mnie nie muszą nawet pytać co chcę na urodziny :D Pozdrawiam :D

      Usuń
  9. Cudowny stos! Aż nie idzie oderwać od niego oczu. :D Ja również w maju kupiłam ,,Gwiezdne wojny". Na Znak.com takie cudowne promocje, że nie szło z nich nie skorzystać. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tam ciągle wspaniałe promocje i same pieniądze wyskakują z portfela :D Pozdrawiam :D

      Usuń
  10. Tyle wspaniałości *.* Te wydanie Percego jest niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa "Korony". Nie mam jej niestety jeszcze. A moja przygoda z Persym zaczęła się 2 lata temu i szybko się skończyła, bo na 2 tomie. Zamierzam ją kontynuować w najbliższym czasie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj, czytaj, nie pożałujesz :D Korona była bardzo dobra :D Pozdrawiam :D

      Usuń
  12. Ja jestem daleko w tyle jeśli chodzi o czytanie książek, ale pomyślałam, że na swoich czteromiesięcznych wakacjach mogę nadrobić zaległości. Obecnie czytam "Cień wiatru". Stos bardzo imponujący!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, liczę, że Twoje czteromiesięczne wakacje będą bardzo zaczytane :D

      Usuń
  13. Wow... stosik robi wrażenie :D "Obcą" polecam przeogromnie! No i "Bez słów", na którą czekam, czekam i doczekać się nie mogę ;P Zapisałam się na Book Tour i jak w końcu trafi w moje ręce, to pochłonę ją w ekspresowym tempie ;)
    Świetny majowy wynik! Życzę Ci zaczytanego czerwca :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i nawzajem :D Właśnie o Obcej słyszałam same pozytywne opinie i już nie mogę się doczekać, żeby po nią sięgnąć:D

      Usuń
  14. Spóźnione, wszystkiego najlepszego! Ja na urodziny również dostaję masę książek i także nie ubolewam. :D Udanej wycieczki. :) 20 książek? :o Sporo! Z wszystkich tutaj książek znam tylko ,,Wiedźmina'' i ,,Gwiezdne Wojny'' :x Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Już nie mogę się doczekać, aby dorwać je, najlepiej wszystkie naraz <3

      Usuń
  15. Sto lat! :)
    Ja też myślę nad odświeżeniem Percy'ego bo przeczytałam ostatnio o Apollu i trochę, już zdążyłam zapomniec ;)
    A nowych pozycji zazdroszczę!
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bez słów zapowiada się cudownie! <3 Będę czytać tę pozycję w czerwcu.
    Zaczytanego! Świetne nabytki!

    Zapraszam na konkurs u mnie: http://cudowneksiazki.blogspot.com/2016/06/konkurs-do-wygrania-fobos.html
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Stosik godny uwagi:)
    Mam w planach "Lato koloru wiśni".
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.