[8] LIEBSTER BLOG AWARD

To już moja ósma nominacja do LBA, dziękuję LightBreeze  oraz Jadwidze  <3 Chyba nie muszę przypominać na czym to polega? Zaczynamy! 



1. Data kiedy założyłeś/aś bloga. Pamiętasz?
Był to 8 maja :)
2. Dlaczego postanowiłeś/aś nazwać tak swój blog?
Ponieważ jestem czynnym książkoholikiem i pielęgnuję swój nałóg. 
3. Co zamierzasz zrobić w ciągu najbliższych 24 godzin?
Zamierzam napisać tego posta, spakować się i pojechać na dworzec, bo dziś jadę na zieloną szkołę, ale muszę wcześniej zaplanować posty, bo tam nie będę miała jak :(  
4. Masz duszę artysty czy matematyka?
Zdecydowanie jestem umysłem ścisłym, ale lubię pisać :D 
5. Cytat z którym się utożsamiasz
Chcieć to móc, takie moje motto :) 
6. Książka przy której płakałeś/aś.
Ale jedna? :O Kurczę... ostatnio płakałam przy "Teraz albo nigdy", ale ja ryczę przy większości książek, więc nie należy się sugerować :") 
7. LBA to też okazja aby twoi czytelnicy dowiedzieli się czegoś o tobie :) Napisz w 2-3 zdaniach kim jesteś w rzeczywistości.
Okej, więc jestem osobą stawiającą sobie poprzeczkę jak najwyżej, która ciągle wymyśla nowe marzenia oraz cele. Oprócz tego chciałabym wyjechać do Anglii na studia i zamieszkać w Kalifornii, gdzie zostałabym żoną Hollywood, nie no dobra to był żart z tą żoną. Marzę o chłopaku, który będzie dla mnie troskliwy i będzie mówił do mnie cytatami ze znanych książek, oraz, że będzie mnie zabierał do księgarni kiedy będę smutna. (tak wiem marzenie ściętej głowy)
8. Najcieńsza książka jaką posiadasz.
Chyba któraś z części "Opowieści z Narnii" 
9. Ulubiona ekranizacja.
"Harry Poter" oraz "Opowieści z Narnii", podoba mi się też ekranizacja "Zemsty" 
10. Czytasz książki w internecie? Na wattpadzie, blogach...
Kiedyś czytałam dużo fanfiction typu Teenage Dirtbag albo jakieś z Marvela, ale teraz mnie strasznie oczy bolą od zbyt długiego czytania na telefonie. 
11. Chciałbyś/chciałabyś pisać profesjonalne recenzje czy być autorem/autork ą? 
Chciałbym zostać autorką. Zawsze myślałam o tym żeby nią zostać, ale chciałabym mieć też stabilny zawód.

1. Masz ulubione zwierzę? Jakie?
Pies, od dziecka. Zresztą mam własnego, tutaj wstawię zdjęcie. <3 Wabi się Sonia.
2. O jakim zawodzie marzyłeś/marzyłaś chodząc do podstawówki?
Zawsze marzyłam, żeby zostać weterynarzem.
3. Najciekawszy, Twoim zdaniem, bohater literacki  to?
Nie wiem, naprawdę... Jest ich za dużo, ale tak przykładowo strasznie lubię Percy'ego i Leo. Albo Penryn z Angelfall, lub Celaena ze Szklanego Tronu :D 
4. W jakim miejscu najbardziej lubisz czytać? Jak wyobrażasz sobie idealne miejsce, w którym mógłbyś się znaleźć ze swoimi książkami?
Najbardziej lubię czytać wszędzie. Serio, nie przeszkadza mi czytanie, ani w zatłoczonym autobusie, ani w drodze ze szkoły. Teraz już nawet chodzę tak, żeby nie wpadać na słupy :D Idealnym miejscem byłaby jednak, albo łąka, lub kawiarnia z ludźmi dookoła, których mogłabym obserwować kątem oka.
5. Twój ulubiony autor?
J. K. Rowling, Laini Taylor, Rick Riordan i Jane Austen <3
6. Ostatnio najczęściej słuchana piosenka ?
Trouble - Halsey <3
7. Wymień trzy książki, które najbardziej zapadły Ci w pamięć. Dlaczego akurat te?
Jeny tyle jest tych książek, ale mogłabym podać takie najbardziej główne, czyli Harry, Percy i Dary Anioła :)
8. Co robisz, aby poprawić sobie humor?
Czytam i jem. Albo jem i czytam :P
9. Po książki z jakiego gatunku sięgasz najczęściej?
Fantastyka ^^
10. Sięgasz po książki wydane w zeszłym stuleciu?
Zdarza mi się, całkiem często.
11. Na jaką książkę masz aktualnie największą ochotę?
"Dwór cierni i róż" Sarah J. Maas, już nie mogę się doczekąc kiedy to przeczytam :D 

Dziękuję dzieczynom za nominację i ja nie nominuję nikogo :D Miłego dnia ! 






4 komentarze:

  1. Ciekawe odpowidzi. Masz ślicznego pieska! Potrafisz iść z książką, nie wpadając na słupy? Na prawdę Cię podziwiam ;P
    Pozdrawiam i obserwuję
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie przeczytać "Teraz albo nigdy". Nie wiedziałam, że jest ona taka wzruszająca. Ciekawe odpowiedzi.
    Pozdrawiam :)
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również mogę czytać wszędzie, ale zdecydowanie najbardziej lubię w łóżku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piesek cudny - aż mam ochotę go wyściskać ;P
    "Dwór cierni i róż" polecam przeogromnie - cudowna powieść. Według mnie lepsza od "Szklanego tronu" ;P
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.