NAJBARDZIEJ WYCZEKIWANE PREMIERY KSIĄŻKOWE TEJ JESIENI [2016]

 

  Hej, dziś coś innego, a mianowicie chciałabym przedstawić Wam taką moją top 5 książek, które najbardziej oczekuję tej jesieni. Co prawda specjalnie post nie ma nazwy top 5, ponieważ na każdą z nich czekam z jednakowym zniecierpliwieniem. Koniecznie napiszcie mi czy taki rodzaj postów Wam się podoba, bo zamierzam wprowadzić takiego wyczekiwane przeze mnie premiery w tych okresach pór roku. Zaczynamy ! 



Tytuł: "Chłopak z sąsiedztwa"
Autor: Kasie West
Wydawca: Feeria young
Premiera: 12.10.2016 r. 
"Od śmierci mamy Charlie Reynolds przebywa głównie w męskim towarzystwie - ma trzech starszych braci i sąsiada, honorowego członka rodziny. Jest zdeklarowaną chłopczycą i woli grać z kumplami w kosza, niż bawić się w jakieś gierki i flirty. Jednak gdy musi sama zarobić na kolejny ze swoich mandatów za przekroczenie prędkości, nagle ląduje w butiku z eleganckimi ubraniami. I tam nie pozostaje jej nic innego, jak zachowywać się o wiele bardziej kobieco niż do tej pory. Co sprawia, że zaczyna się nią interesować pewien przystojny chłopak…
Wszystkie stresy Charlie odreagowuje wieczorami, gadając przez płot z Bradenem, sąsiadem i przyszywanym czwartym bratem, który zna ją lepiej niż ktokolwiek. Ale nawet się nie domyśla, że Charlie kryje pewną tajemnicę: jest w nim zakochana. I za żadne skarby mu tego nie zdradzi, bo nie chce go stracić." *




Tytuł: "Czy wspominałam, że za Tobą tęsknię" Tom 3
Autor: Estelle Maskame
Wydawca: Feeria young
Premiera: 26.10.2016 r.

"„Prawda jest taka, że przez ostatni rok nie byłam beznadziejnie zakochana. Byłam potwornie wściekła”.
Eden i Tyler po raz ostatni widzieli się rok temu. W Nowym Jorku wiele się między nimi wydarzyło, a ich płomienny romans zakończył się rodzinną awanturą. I wtedy Tyler zniknął.
Eden sama musiała stawić czoła wściekłej rodzinie, żyć z etykietką niemoralnej pannicy w oczach bliskich i całego Santa Monica, a później z trudem przyjąć do wiadomości, że pomiędzy nią i Tylerem wszystko skończone. Aż w końcu cała miłość, jaką czuła,
wyparowała. Zamiast niej pojawił się gniew.
Gdy Tyler znów pojawia się na horyzoncie, nic nie jest takie jak dawniej. Czy Eden mu wybaczy? Czy dla niej i Tylera jest jeszcze w ogóle jakaś szansa? Czy ich rodzina się ostatecznie nie rozpadnie?" *




Tytuł: "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"
Autor: J. K. Rowling, Jack Thorne, John Tiffany
Wydawca: Media Rodzina
Premiera: 22.10.2016 r. 

"Harry Potter nigdy nie miał łatwego życia, a tym bardziej teraz, gdy jest przepracowanym urzędnikiem Ministerstwa Magii, mężem oraz ojcem trójki dzieci w wieku szkolnym.

Podczas gdy Harry zmaga się z natrętnie powracającymi widmami przeszłości, jego najmłodszy syn Albus musi zmierzyć się z rodzinnym dziedzictwem, które nigdy nie było jego własnym wyborem. Gdy przyszłość zaczyna złowróżbnie przypominać przeszłość, ojciec i syn muszą stawić czoło niewygodnej prawdzie: że ciemność nadchodzi czasem z zupełnie niespodziewanej strony." *



Tytuł: "Bez winy" 
Autor: Mia Sheridan 
Wydawca: Otwarte
Premiera: 28.09.2016 r. 

"Kira nie ma grosza przy duszy, za to mnóstwo kłopotów. W przeszłości odebrano jej to, co najważniejsze. Teraz musi postawić wszystko na jedną kartę, aby odmienić swój los.

Grayson walczy o przerwanie pasma życiowych niepowodzeń, ale przytłaczający ciężar wyrzutów sumienia kruszy resztki jego nadziei na lepsze jutro. Kira składa mu propozycję, która może go ocalić. Wystarczy tylko, że złoży przysięgę, nawet jeśli nie zamierza jej dotrzymać…

Obiecali sobie wieczność, nie wiedząc, że jedna chwila może odmienić całe życie.

Czy miłość da im kolejną szansę, choć żadne z nich nie jest bez winy?" *




Tytuł: "Szóstka wron" 
Autor: Leigh Bardugo
Wydawca: MAG
Premiera: 28.09.2016 r. 

"Sześcioro niebezpiecznych wyrzutków.
Jeden niewykonalny skok.

Przestępczy geniusz Kaz Brekker otrzymuje ofertę wzbogacenia się ponad wszelkie wyobrażenie – wystarczy w tym celu wykonać zadanie, która z pozoru wydaje się niewykonalne:

– włamać się do niesławnego Lodowego Dworu (niezdobytej wojskowej twierdzy)
– uwolnić zakładnika (a ten może rozpętać magiczne piekło, które pochłonie cały świat)
– przeżyć dostatecznie długo, żeby odebrać nagrodę (i ją wydać)

Kaz potrzebuje ludzi wystarczająco zdesperowanych, żeby wraz z nim podjęli się tej samobójczej misji, oraz dostatecznie niebezpiecznych, żeby ją wypełnili. Wie, gdzie ich szukać. Szóstka najbardziej niebezpiecznych wyrzutków w mieście – razem mogą być nie do zatrzymania. O ile wcześniej nie pozabijają się nawzajem."
*

A Wy na premiery jakich książek czekacie najbardziej? 

*wszystkie opisy pochodzą ze strony lubimyczytac

11 komentarzy:

  1. Bardzo czekam na "Przeklęte Dziecko" ;) Interesuje mnie też "Szóstka wron".

    OdpowiedzUsuń
  2. "Szóstka wron" to must have <3
    Kochana, nominowałam cię do mojego pierwszego autorskiego "Polskiego Book TAGu". Byłoby mi baaardzo, ale to bardzo miło, gdybyś go wykonała! <3
    Buziaki!
    Link do TAG'u

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawi mnie książka "Bez winy". Mam nadzieję, że niedługo będę miała ją w swoim posiadaniu! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/09/kasacja.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie, strasznie, strasznie chcę mieć już w swoich rączkach Szóstkę wron! Nie dość, że okładka jest przepiękna to jeszcze opis jest tak intrygujący i uwielbiam tę autorkę za jej Trylogię Griszy... No po prostu absolutny must have! Oprócz tego zdecydowanie czekam również na Czy wspominałam, że za tobą tęsknię?, bo jestem ciekawa, czy w końcu Eden i Tyler znajdą szczęście. A oprócz tego interesuje mnie również Młot Thora Ricka Riordana, bo pierwsza część Magnusa ogromnie przypadła mi do gustu.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie trwa wielkie wyczekiwanie na ,,Bez winy" i ,,Chłopak z sąsiedztwa", którym nie mogę się oprzeć. Już je zamówiłam i teraz nie mogę się doczekać, kiedy trafią w moje łapki. Sądzę, że czekają mnie zarwane noce i podkrążone oczy, ale po nazwiskach autorek wiem, że będzie warto. Powiem szczerze, że zaciekawiłaś mnie jeszcze ,,szóstką wron". Dawno temu słyszałam o tej książce, a tu proszę okazuje się, że będzie wydana. Możliwe, że ją również przeczytam.
    Pozdrawiam :)
    www.zaczytanawniesamowitychksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Ci powiem szczerze, że mam duże obawy przed ,,Przeklętym dzieckiem". Wiele czasu zajęło mi pogodzenie się z końcem cyklu o Potterze....a teraz nie mogę pogodzić się z powrotem do tego świata. Jakoś tak się waham....nie dopuszczam tego do siebie.
    Może niesłusznie. Czas pokaże... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno sięgnę po pierwszą oraz dwie ostatnie :D Czekając na "Szóstkę wron" siedzę jak na szpilkach - jestem strasznie podekscytowana i odliczam dni do premiery ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie sięgnę po dwie pierwsze i dwie ostatnie. Teraz tylko czekać.

    want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Harry'ego nie czekam, chociaż serię kocham - dla mnie skończyła się na 7 tomie.
    W mojej piątce byłby ''Behawiorysta'' Mroza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na dwie pierwsze :)
    justboooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba ta ostatnia pozycja wpadła mi w oko... ;)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.