MARCOWY WRAP UP I TBR NA KWIECIEŃ

Ogólnie w marcu nie przeczytałam dużo książek, ponieważ już 18 kwietnia zaczynają się moje egzaminy gimnazjalne, więc staram się przygotowywać do nich. Dodatkowo chcę napisać Wam, że w tym miesiącu, czyli kwietniu będzie mnie najprawdopodobniej dużo mniej. Nie wiem czy w ogóle pojawi się jakaś recenzja, jeśli tak to będzie ona książki przeczytanaj przeze mnie rok temu lub pół roku. Postaram się jednak dodawać jakieś tagi lub tym podobne abyście o mnie nie zapomnieli. :D 

WRAP UP


Zrecenzowałam oprócz tego: 
- Zwierzogród <- pierwszą na tym blogu recenzję filmu :) 


TBR 

W tym miesiącu chciałabym przeczytać przynajmniej "Złodziejkę książek" oraz moją ukochaną i wyczekiwaną "Lady Midnight" <3 Jeśli mi się uda więcej to jeszcze zamierzam dokończyć "Srebrne Krzesło" - C. S. Lewisa. 

Jeśli chcecie możecie mnie znaleźć też tutaj: 
- instagram : addictedtobooks9
- snapchat - funofbooks
- lubimyczytac - Natalie_Bane

Mam nadzieję, że Wy przeczytaliście więcej ksiązek ode mnie. :) Napiszcie mi w komentarzu! Życzę Wam tego miesiąca dużo bardziej zaczytanego niż mój :( 

12 komentarzy:

  1. U nas słabo u nas w tym miesiącu: 5 książek :(
    "Srebrne krzesło" - dla mnie było świetne, zresztą jak cała seria :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszam do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Złodziejkę książek serdecznie ci polecam! Jest... CUDOWNA! Pani Noc już zamówiona, jestem ciekawa co tym razem Cassie wymyśliła :)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i mi się spodoba. Już nie mogę się doczekać aby znów wejść do świata Nocnych Łowców ! :D

      Usuń
  3. Koniecznie musisz przeczytać "Złodziejkę..."♥ Pozdrawiam :*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, muszę ! :D tylko kiedy się za to zabiorę? :((

      Usuń
  4. Ja również bardzo mało przeczytałam w marcu :( Mam nadzieję, że obie niedługo nadrobimy zaległości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. "Musimy coś zmienić" jest bardzo fajną, lekką i przyjemną książką. Taką idealną na odprężenie się :)
    Pozdrawiam, Karolina ;)

    http://ksiazkowezacisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.