[7] Liebster Blog Award

Wow to już 7 nominacja ! Dziękuję bardzo Kani Frani <klik> <3 Myślę, że wszyscy więdzą na czym polega LBA, więc do dzieła! 


1. Jakich bohaterów nie znosisz w książkach?
Nie znoszę takich ciepłych kluch, które tylko narzekają, że jest źle, ale nie potrafią nic z tym zrobić. Nienawidzę też osób, które (zwykle bohaterki) mają wielki problem z wybraniem jednego z dwóch chłopaków. "O nie! Ja przecież kocham obu! Co mam uczynić?! Ludzie martwcie się ze mną jestem wielka drama queen!" ...



2. Kiedy przeczytałaś swoją pierwszą w życiu książkę?
Ale tak całkiem sama i w ogóle? To chyba nie pamiętam... Czytałam różne baśnie, bajeczki, zaś mama czytała mi encyklopedie o zwierzętach, ponieważ jak tylko nauczyłam się splatać sylaby to mówiłam tylko o tym jak bardzo chcę w przyszłości pomagać "zwierzaczkom". Teraz to się trochę zmieniło, ale przez przynajmniej połowę swojego szesnastoletniego życia chciałam być weterynarzem.
 
3. Czy masz jakąś postać książkową, z którą się utożsamiasz?
Taką postacią jest na pewno Penryn z serii "Angelfall". Może ja nie żyję w postapokaliptycznym świecie, jednak obie chodziłyśmy na lekcje samoobrony i mamy wiele wspólnych cech. 

4. Co byś zrobiła, gdyby ludziom nagle zabrakło pomysłu na nowe książki?
Myślę, że pomysłu nie powinno zabraknąć, ale jeśli rzeczywiście tak by było to tak czy tak mam do nadrobienia tak dużo książek, że do końca życia i tak bym nie zdążyła ich wszystkich przeczytać. :(

5. Księgarnia czy antykwariat?
Księgarnia.

6. Czy zdarza Ci się oceniać książkę po okładce?
Oceniać nie. Ale kupować owszem. No powiedzcie sami, że jak oprawa wizualna przyciąga oko to aż pieniądze ciążą w kieszeniach!

7. Na jaką książkę masz aktualnie największą ochotę?
Na "Lady Midnight" - Cassandry Clare! Już nie mogę się doczekać żeby to dorwać!

8. Książki... Mieć czy wypożyczać? Oto jest pytanie.
U mnie wygląda to tak, że wypożyczam książkę, jeśli nie jestem pewna na 60%, że chcę ją kupić. Ale na końcu i tak zwykle okazuje się, że była tak dobra, że muszę ją mieć na swojej półce... :))

9. Jaka jest Twoja wymarzona książkowa podróż?
Książkowa podróż? Jeśli nie myślimy o świecie, do którego chcę trafić (Hogwart, nikt by się nie skapnął) to zawsze chciałam popłynąć "Wędrowcem do świtu" razem z moim pierwszym książkowym "crushem" czyli Edmundem <3 <3 (on jest mój!!)

10. Czy któraś z przeczytanych książek stała się dla Ciebie inspiracją?
Osobiście z każdej książki staram się czerpać jakąkolwiek inspiracje jednak nie mam takiej jednej, która by w stu procentach tu pasowała.

11. Czy chciałabyś napisać książkę? Jeśli tak, to o czym by ona opowiadała?

Jasne, że bym chciała! Jeślibym ją napisała to bohaterka byłaby to dziewczyna z charakterem, a nie "ciepła klucha". Może niektórym już znudziły się bohaterki kickass, mimo to nienawidzę czytać o takich niedorobach. 


Moje pytania: 
1. Ile zamierzasz przeczytać książek w tym roku?
2. Lubisz czytać komiksy?
3. Oglądasz filmy Marvela? Jeśli tak to jesteś #TeamIronMan czy #TeamCap?
4. Ulubiony książkowy parring?
5. Oglądasz seriale? Jeśli tak to jakie?
6. Ulubiona lektura z podstawówki?
7. Umysł ścisły czy typowy humanista?
8. Twój pierwszy crush?
9. Ulubiona baśń?
10. Znasz jakąś lepszą ekranizację filmową od samej książki?
11. Najlepsza książka przeczytana w 2015?

Nominuję:
1. Lunatyczkę <klik>
2 i 3 Idalię i Arysteę <klik>
4. Anię <klik>
5. Milenę <klik>
6. Izę <klik>
7. Julkę <klik>
8. Dominikę <klik>

Wesołych i Zdrowych Świąt, życzę Wam abyście przeżyli te święta Zmartwychwstania Pańskiego w gronie rodzinnym! 

27 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację! Trochę się ich uzbierało, ale postaram się wykonać ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana powiedz mi jak komentować Twoje posty? Bo znów mam z tym problem :D widzę tu jedynie opcję "Odpowiedz" na inne komentarze. Co do punktu 4, to chyba lepiej by było jakby już nowe fajne książki nie powstawały, bo nie wiem jak ja się wyrobię z nimi wszystkimi :)). A życie w Hogwarcie to by było coś! <3

      http://triviaaboutme.blogspot.com/

      Usuń
    2. Jak zjedziesz na sam dół to powinnaś mieć opcję "Napisz komentarz" i białe pole :D W razie trudności pisz ! Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Co do bohaterów to zgadzam się w 100%. I czekam na książkę xd chętnie przeczytałabym coś świeżego i nowego a nie tylko "ciepłe kluchy" xd
    Pozdrawiam.
    In my different World

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Takie słowa bardzo motywują <3

      Usuń
  3. Dziękujemy za nominację! Odpowiemy w najbliższym czasie ;)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobnie z książkami, najpierw biblioteka potem kupno, ale ostatnimi czasy po prostu kupuję co mi się spodoba :D
    Dzięki za nominację! Mam troszkę zaległych LBA, ale na pewno odpowiem na pytania w kwietniu <3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest to uczucie kiedy masz książkę na półce i wiesz, że jest dobra i nie musisz jej zwracać :D

      Usuń
  5. Najpierw muszę przeczytać DA i DM, a potem "Lady Midnight" , już się nie mogę doczekać! <3
    Masz rację z tymi okładkami, gdy widzę jakąś świetną oprawę graficzną to pieniądze od razu ciążą w portfelu! xd
    Dziękuję za nominację, odpowiem z przyjemnością na pytania w najbliższym czasie! <3
    Całusy,
    StormWind

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie cierpię bohaterów, którzy wiecznie jęczą i są tacy niedoprawieni. :D Więc absolutnie zgadzam się z Twoją odpowiedzią na to pytanie. Zdecydowanie unikam takich postaci. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciepłe kluchy, ech... Nienawidzę takich postaci :/ Kupowanie książki po okładce, skąd ja to znam? ;) Edmund jest mój! Ewentualnie jestem zgodna na podział ;) Dziękujemy za nominację :*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej możemy negocjować ! :D <3 Edmund jest ahdebiv *.*

      Usuń
  8. Ja również nie mogę się doczekać, aż dorwę Lady Midnight :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie już od roku po prostu czekam na to i jeszcze zostało sporo czasu :/

      Usuń
  9. Ahh, również po prostu nienawidzę bohaterek, których największą rozterką życiową jest "Wybrać tego, czy tego? Przecież obu kocham tak bardzo mocno całym serduszkiem...", nie ma chyba niczego gorszego! Bezbarwne bohaterki również mnie drażnią :/ Również czekam na Lady Midnight ;)
    Pozdrawiam,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie bohaterki doprowadzają do szału nawet najbardziej cierpliwe osoby ... :/

      Usuń
  10. Boże, jaka ja byłam zakochana za dzieciaka w Edmundzie :) W ogóle miałam tyle takich miłości i ciągle zakochiwałam się w kimś nowym. Teraz też mi to zostało, zawsze w książce znajduje sobie jedną taką "ofiarę" :)
    Czekam z utęsknieniem na "Lady Midnight", wróżę sobie zarwaną noc i już chciałabym mieć ją w swoich łapkach!

    withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią wykonam! :)
    Dziękuję za nominację :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne odpowiedzi kochana, obserwuję! :) Jak "Pani Noc" nie wpadnie w moje łapska w dniu premiery to normalnie nie wiem co zrobię!
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :D Dokładnie ta książka musi być u mnie dokładnie w dniu premiery :D

      Usuń
  13. O bogowie! Dziękuję bardzo za nominację ♥ Odpowiem na pewno, ale jak to u mnie bywa - jeszcze nie wiem kiedy :D
    Urgh .. ja właśnie nie cierpiałam Edmunda. Moje serducho należało do Kaspiana. Już się nie mogę doczekać, aż Pani Noc wpadnie w moje łapki, ale obiecałam sobie, że najpierw przeczytam DM i Kroniki Bane'a :c
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.