Zalotny Tag Książkowy

Za otagowanie mnie dziękuję Layli A. <klik> , zapraszam do niej! 




Faza 1, zauważenie
Książka, którą kupiłam ze względu na okładkę. 
Jakby to tylko jedna byłą. Wchodząc do księgarni głównie zwracam uwagę właśnie na okładkę i tak np. kupiłam "Talon" Julie Kagawa oraz "Czerwoną Królową" Victorii Aveyard. Okładka Talonu jest tak pięknie wyżłobiona, że nie mogłam przejść obojętnie! 

Faza 2, pierwsze wrażenie
Książka, którą kupiłam ze względu na opis. 
Teraz tak się zastanawiając to nie mogę sobie przypomnieć żadnej książki kupionej ze względu na opis... Większość przybywa do mnie pod namową, po przeczytaniu recenzji lub właśnie z powodu oprawy wizualnej. Oh, już wiem! Kupiłam "Dotyk Julii" Tahereh Mafi ze względu na świetny opis. 

Faza 3, słodkie rozmówki
Książka ze świetnym stylem pisania.
Świetnie czyta mi się książki Ricka Riordana. Są bardzo zabawne, ale nie są infantylne, dlatego mają tak dużą rozpiętość wiekową co do czytelnictwa. :) 

Faza 4, pierwsza randka
Pierwszy tom serii, który sprawił, że miałam ochotę od razu zabrać się za kolejne.
Musi być jedna książka? Dam 2, ale takie, przy których fizycznie cierpiałam po przeczytaniu pierwszej części. "Mroczne Umysły" Alexandry Bracken oraz "Delirium" Lauren Oliver. Te książki kończą się w tak niesprawiedliwy sposób! 

Faza 5, nocne rozmowy telefoniczne
Książka, przy której przetrwałam noc.
Jedna z ostatnich, czyli "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" Kirsty Moseley albo "Maybe Someday" Colleen Hoover. Co do pierwszej, odsyłam do recenzji, zaś MS było cudowne i piękne. Tak, piękne. Po prostu przepełnione sztuką. 

Faza 6, zawsze w myślach
Książka, o której nie mogę przestać myśleć. 
Teraz zdecydowanie nie moge przestać myśleć o "Ugly Love" Colleen Hoover. Uwielbiam powieści tej kobiety, uwielbiam ją i to co robi, jest niesamowita. <3 

Faza 7, kontakt fizyczny
Książka, którą kocham za towarzyszące uczucia.
Tutaj idealna będzie "Fangirl" Rainbow Rowell, czytając to czujemy ciepło i takie uosobienie z główną bohaterką. Jest ona częścią nas, jako fangirl.

Faza 8, spotkanie z rodzicami
Książka, którą chcę polecić rodzinie i znajomym.
W sumie już to zrobiłam. Jest to "Duma i uprzedzenie" Jane Austen. Moja mama się zachwyciła i dałam to mojej babci oraz poleciłam wszystkim znajomym. Tak dobra książka nie trafia się za każdym rogiem. 

Faza 9, myślenie o przyszłości
Książki, które będę czytała jeszcze nie raz.
Harry Potter, Percy Jackson, Hopeless, Opowieści z Narnii, Fangirl, Dary Anioła, Diabelskie Maszyny... 

Faza 10, dzielenie się miłością
Nominuję:
- Idalię <klik> 
- Milenę <klik>
- Dominikę <klik>
Mam nadzieję dziewczyny, że wykonacie tag oraz jeśli ktoś ma ochotę na jego wykonanie to czemu nie, zróbcie też i podeślijcie mi linki! 



22 komentarze:

  1. Twórczość Jane Austen, a także Colleen Hoover dopiero przede mną, ale mam nadzieję, że szybko poznam choć część prozy obu pań. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Trzeba szybko nadrobić zaległości ! :D Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Talon rzeczywiście miał przecudowną okładkę, ale schematyczność serii trochę mnie odrzuciła - choć przecież kocham autorkę za przewspaniałego Żelaznego Króla, którego kontynuacji niestety się nie doczekaliśmy :( Co do Ricka Riordana, to czytając go, zawsze mam wrażenie, że gram w niezłą grę przygodową XD Jego książki rzeczywiście mają w sobie to COŚ, co nie każdemu przypadnie do gustu, ale jeśli już się uda, trudno się od jego twórczości oderwać. Maybe Someday wciąż w planach, a Fangirl... to fangirl :D. Co do książki, które czytam razem z mamą, zdecydowanie będzie to twórczość Kate Morton - fantastyczne książki! :3
    Pozdrawiam :)
    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tej autorce, ale bardzo chetnie ją poznam. Nie wiedziałam, że Żelazny Król nie został całkowicie wydany... Mam w domu pierwszą część i cały czas czeka :D Pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Jejku! Ja też nie mogę przestać myśleć o Ugly love! Niesamowita historia <3
    A Dotyk Julii ma tak świetny opis!! :D
    Dziękuję za nominację! W maju tag na pewno się pojawi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, chętnie poczytam Twoje odpowiedzi :D Ugly Love jest cudowna ! :D

      Usuń
  4. ''Dotyk Julii'' <3 Kocham tę historię! <3
    Dziękuję za nominację, świetny TAG! <3
    Buziaki,
    StormWind :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo podobał się Dotyk Julii <3
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Sama nazwa jest przyjemna. ;) Gratuluję nominacji! Ja tak samo! Zwracam głównie uwagę na okładki. Ze względu na opis kupiłam ,,Jedyny i Nieprzewidywalny Ivan'', którą gorąco polecam. Moja siostra niedawno kupiła ,,Fangirl'' ;) Trzymaj się ciepło! Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tej książce! Rzeczywiście okładka jest nieziemska <3
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  6. Właśnie idzie do mnie Ugly love i Maybe Someday. Jestem bardzo ciekawa czy moje odczucia odnośnie tych dwóch pozycji będą podobne do większości blogerów. A TAG jest super, uwielbiam wędrować po blogach i wyczytywać coraz to ciekawsze :D

    Pozdrawiam ciepło, bookworm z http://ksiazkowoholizm.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak samo jak ja zachwycisz się powieściami Colleen Hoover <3 Pozdrawiam :D

      Usuń
  7. Dotyk Julii ma naprawdę świetny opis i zgadzam się z Tobą :)

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam, jak kupiłam kiedyś "Skrzydła Laurel", bo bardzo spodobała mi się okładka tej książki. Jak się okazało, natrafiłam wtedy na obecnie jedną z moich ulubionych serii XD
    Jedną z najlepiej napisanych książek jest dla mnie "Gwiezdny Pył" Neila Gaimana. Polecam :D

    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chętnie przeczytam tę powieść, bo film był naprawdę niesamowity :D
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  9. świetny tag :)
    większości tych książek niestety jeszcze nie przeczytałam, ale co do jednego zgadzam się w 100% Harrego można czytać wiele razy! :D Ja wczoraj zaczęłam oglądać tą serię znów od początku.. nigdy mi się nie znudzi :))
    No i z wymienionych wyżej książek moim priorytetem zaraz po maturze jest Delirium i Dotyk Julii :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotyku Julii jeszcze nie skończyłam, ale Delirium jest cudowne, mam nadzieję, że ci sie spodoba :D

      Usuń
  10. Ja również na pewno przeczytam Harry'ego Pottera jeszcze nie raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z Czerwoną królową - okładka jest nieziemska, tak samo jak Szklanego miecza :) Dotyk Julii kocham! <3
    Pozdrawiam!

    skrytaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby tylko każde wydawnictwo umiało tak ładnie wydawać książki.. :D
      Pozdrawiam :D

      Usuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.