KWIETNIOWY WRAP UP, TBR NA MAJ + STOSIK

Ten miesiąc nie był nawet aż taki zły, w porównaniu do poprzedniego. Przeczytałam 6 książek i uważam, że to dobry wynik. Oprócz tego przybyło do mnie w tym miesiącu sporo nowych pozycji i chyba od nich bym zaczęła. Zaczynamy ! 















- "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" - Kirsty Moseley
- "Opowieści z Narnii. Lew, czarownica i stara szafa" - C. S. Lewis,
- "Opowieści z Narnii. Książę Kaspian" - C. S. Lewis,
- "Opowieści z Narnii. Podróż "Wędrowca do świtu"" - C. S. Lewis,
- "Opowieści z Narnii. Srebrne Krzesło" - C. S. Lewis,
- "Opowieści z Narnii. Koń i jego chłopiec" - C. S. Lewis,
- "Opowieści z Narnii. Siostrzeniec Czarodzieja" - C. S. Lewis,
- "Opowieści z Narnii. Ostatnia bitwa" - C. S. Lewis,
- "Pani Noc" - Cassandra Clare,
- "Złodziejka książek" - Marcus Zusak,
- "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" - Matthew Quick,
- "Wybacz mi Leonardzie" - Matthew Quick,
- "Prawie jak gwiazda rocka" - Matthew Quick,
- "Druga runda" - Caren Lissner

Sporo książek przybyło mi w tym miesiącu, serię Opowieści z Narnii dostałam od koleżanki, Drugą rundę, Grimm City i Chłopaka dostałam od wydawnicw, zaś reszta przybyła do mnie z mojej kieszeni. 

WRAP UP

- "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" - Kirsty Moseley,
- "Opowieści z Narnii. Srebrne Krzesło" - C. S. Lewis,
- "Ugly Love" - Colleen Hoover,
- "Grimm City. Wilk!" - Jakub Ćwiek,
- "Opowieści z Narnii. Koń i jego chłopiec" - C. S. Lewis,
- "Szukając Kopciuszka" - Colleen Hoover (ebook).

TBR 

Nie chcę planować, że przeczytam nie wiadomo ile książek, bo obiecują sobie tyle, a i tak potem nic z tego nie wychodzi. W tym miesiącu na pewno jednak przeczytam "Drugą rundę" (już zaczęłam). Chciałabym również przeczytać "Panią Noc" i "Złodziejkę książek" oraz coś lekkiego i krótkiego, czyli "Siostrzeńca Czarodzieja". Mam nadzieję, ż tym razem uda mi sie spełnić wszystko! ;D 



Znajdziecie mnie też tu:
- instagram : addictedtobooks9 , 
- snapchat : funofbooks , 
- lubimyczytac : Natalie_Bane ,


A Wy ile przeczytaliście w tym miesiącu książek i co zamierzacie przeczytać w kolejnym? Piszcie mi w komentarzu! :D Zaczytanego miesiąca książkoholicy!


19 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Opowieści z Narnii.:) Mi udało się przeczytać 10 książek, a na maj nie mam jakiś konkretnych planów. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, świetny wynik, mnie może się uda teraz! :D Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Ach Opowieści z Narnii kiedy ja je czytałam. Dawno temu :)
    U mnie 7 książek przeczytanych. Jutro pojawi się podsumowanie miesiąca :)
    Trzymam kciuki żeby plany czytelnicze się udały!
    Pozdrawiam
    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też dobry wynik! Dziękuję, liczę, że teraz spełnię swoje oczekiwania :D Pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Tyle nowych, cudownych książek <3
    "Złodziejka książek" jest świetna, zabieraj się za nią czym prędzej, a "Opowieści z Narnii" to jedna z moich ulubionych serii z dzieciństwa, z chęcią do niej powrócę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy mi mówią o tej Złodziejce, a ja ciągle ją przekładam ! Czas się spiąć i zacząć czytać :D

      Usuń
  4. Przeczytaj koniecznie "Wybacz mi, Leonardzie". Jestem świeżo po lekturze, planuję recenzję, ale jedno wiem na pewno - Quick jest fenomenalny ;) Zazdroszczę Ci jego dwóch pozostałych książek :>

    Ps. Zapraszam do siebie na konkurs, w którym do wygrania jest "Dwór cierni i róż" ;)
    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że Quick jest świetny i warto zapoznać się z jego twórczością :D Zaglądnę :D Pozdrawiam

      Usuń
  5. Złodziejka książek jest swietna! Czytaj jak najszybciej! Też mam Panią Noc i zastanawiam się... Kiedy ja to przeczytam??? Mi udało się przeczytać w kwietniu aż 10 książek, więc jestem z siebie mega dumna!

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow niesamowity wynik, ostatnim razem tyle przeczytałam chyba w wakacje :( Powodzenia w tym miesiącu :D

      Usuń
  6. Świetny wynik! :D Ja w tym miesiącu przeczytałam 4 książki :D Jako takich planów na maj nie mam. I tak zawsze coś mi wpadnie w ręce, i nici z moich planów xd
    Pozdrawiam cieplutko i życzę zaczytanego maja! :D

    Julka z julyinthebookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam dlatego mam nadzieję, że przeczytam choć jedną książkę, z tych, które sobie zaplanowałam :D Pozdrawiam i również życzę zaczytanego maja :D

      Usuń
  7. Właśnie jestem po Ugly love i mega ci ją polecam! Jedna z lepszych książek jakie czytałam. Colleen Hoover po raz kolejny mnie nie zawiodła i roztrzaskała dosłownie moje serce! Całkiem ciekawy stosik i kilka pozycji mnie zainteresowało :)
    Zapraszam do mnie:
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne książki udało Ci się zdobyć w kwietniu! Na moją półkę również przybył "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" oraz "Prawie jak gwiazda rocka" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle świetnych pozycji, aż oczy się świecą! Zabieraj się za Pani Noc, jestem już na końcówce i naprawdę się nie zawiodłam, polecam! :)
    Pozdrawiam serdecznie! :))
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam bardzo mało, niestety obowiązki dają się we znaki, ale za to jakość totalnie nadrabia czytelnicze braki - w tym miesiącu w recenzjach prawie same dziesiątki :PP Świetny wynik, mam nadzieję, że spełnisz swój TBR na maj :)
    Zapraszam do mnie na recenzję "Anny i pocałunku w Paryżu"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdobycze!^^
    "Pani Noc", chciałbym mieć już ją w swoich łapkach!
    A co do Opowieści z Narnii, to seria jest dopiero przede mną :/
    Pozdrawiam ~ Bacha
    Nominowałam cię do tagu, więcej szczegółów znajdziesz tutaj:
    http://dostatniejstrony.blogspot.com/2016/05/unpopular-opinions-book-tag.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny stosik! :D Ugly love ♥

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiada się bardzo ciekawie. I popieram przedmówczynię - Ugly love ♥

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.