BOOK TMI TAG

  W sumie dawno nie było u mnie już żadnego tagu, a są takie dwa, które bardzo chciałabym zrobić, czyli ten i jeszcze jeden, który ukaże się, mam nadzieję, w przyszłym tygodniu. Od razu uprzedzam, że ten tag jest naprawdę długi, ale liczę, że dotrwacie do końca i Was nie zanudzę. :) 


1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl? 
Według mnie i styl ubierania się i styl bycia najlepszy ma Emely z "Lata koloru wiśni", czyli ostatnio zrecenzowanej przeze mnie książki. Ubierała się ona swobodnie i najważniejsza była wygoda, a do tego była osobą mega sarkastyczną. 

2. Twoje fikcyjne zauroczenie?
Nienawidzę takich pytań, bo nie mam jednego, a jak już zacznę wymieniać to nie skończę... To może ja się ograniczę do trzech osób. Moje pierwsze zauroczenie, czyli Edmund z "Opowieści z Narni", Finnick Odair z "Igrzysk Śmierci" oraz mój największy crush, czyli Syriusz Black z "Harry'ego Pottera". <3 <3 

3. Czy kochałaś kiedyś postać, a potem zaczęłaś ją nienawidzić?
Myślę, że tak jest z Celaeną ze "Szklanego Tronu". Nie jest jednak tak, że jej nienawidzę, ale po tym co zrobiła w "Koronie w mroku", mam do niej coraz bardziej mieszane uczucia. 

4. Największa książka na twojej półce. 
Myślę tu o najgrubszej, a jest nią "Pani Noc" Cassandry Clare, ponad 800 stron. 

5. Najcięższa książka na twojej półce. 
Atlas świata. :) 

6.Masz jakieś książkowe plakaty? 
Niestety nie. 

7. Masz jakąś książkową biżuterię. Tak mam wisiorek z insygnią śmierci oraz kosogłosem, mam też bransoletkę z taką małą otwartą książeczką. 

8. Książkowa para, której kibicujesz? 
Aktualnie najbardziej kibicuję Emely i Elyas'owi (Lato koloru wiśni) oraz Feyra oraz Tamlinowi (Dwór cierni i róż) . <3 <3 

9. Ulubiona seria książek. 
Moje top 3, czyli : Harry Potter, Diabelskie Maszyny oraz Angelfall. 

10. Ulubiony soundtrack z książki.
Myślę, że każdy z Harry'ego Pottera <3 

11. Jaką książkę polubiłaś tak bardzo, że chciałabyś, aby była kontynuowana? 
Chętnie przeczytałabym kontynuację "Intruza" Stephenie Meyer, który miał się doczekać jeszcze dwóch części, ale niestety :( 

12. Ulubiona powieść jednotomowa. 
Na tę chwilę jest to "Ugly Love" Colleen Hoover lub "Bez słów" Mii Sheridan.

13. Od kiedy czytasz?
Tak naprawdę zaczęłam nałogowo czytać dopiero od 5 klasy podstawówki. 

14. W którym domu Hogwartu jesteś?
Ravenclaw ! Krukoni łączmy się :D 

15. Czego szukasz w książce?
Oryginalnej fabuły, sarkastycznych bohaterów i dziewczyn, które ciągle nie narzekają. 

16. Ulubiony cytat?
"Nadchodzi czas, kiedy będzie trzeba wybrać między tym co dobre, a tym co łatwe."
17. Ulubiona okładka?
Aktualnie:

18. Akcja vs. Romans ? 
To i to ? 

19. Gdzie idziesz kiedy w książce są smutne momenty?
Zostaje tam gdzie byłam.

20. Ile zajmuje ci przeczytanie jednej książki?
Wakacje - 1 -2 dni zależy czy wciąga, a okres szkolny - 4 - 7 dni. 

21. Ile trwa twój kac książkowy? 
1- 2 dni. I nie jest to tak, że on przechodzi, ale nie mam oporu przed czytaniem innych książek. 

22. Najmniej lubiana książka?
"Will Grayson Will Grayson" - Johna Greena.

23. Co cię zachęca do polubienia postaci?
Jeśli jest ona zabawna i zaradna.

24. Co cię odrzuca w postaci?
Przeciwieństwo. 

25. Czemu dołączyłaś do blogosfery?
Aby móc dzielić się z większą ilością osób moimi przemyśleniami co do książek i tym podobnych rzeczy. :D 

26. Straszna książka?
Nienawidzę się bać, dlatego omijam horrory szerokim łukiem, ale kiedyś się skusiłam na jeden Stephena Kinga i był to "Cmentarz zwieżąt". 

27. Kiedy ostatnio płakałaś przy ksiązce? 
Już sprawdzę... wiem! Ostatnio płakałam przy "Dworze cierni i róż" Sarah J. Maas, co  było dość dawno temu, a ja potrafię płakać przy każdej książce. :/ 

28. Ostatnia książka, której dałaś 10/10?
Wychodzi na to, że tak samo jak w poprzednim pytaniu. 

29. Ulubiony tytuł?
"Córka dymu i kości" - Laini Taylor

30. Ostatnio przeczytana książka?
"Never Never" - Colleen Hoover 

31. Co teraz czytasz? 
"Lolita" - Vladimir Nabokov 

32. Ostatnio obejrzany film na podstawie książki? 
"Harry Potter and the Goblet of Fire" 


33. Bohater książkowy, z którym chciałabyś pogadać?
Hermiona albo Annabeth <3 

34. Autor, z którym chcesz porozmawiać? 
Sarah J. Maas ! Musze jej wygarnąć wszystko :(

35. Ulubione jedzenie do czytania? 
Wolę pić przy czytaniu, więc kawa lub herbata.

36. Książkowy świat, w którym chciałabyś żyć?
Świat Harry'ego <3 

37. Książkowy świat, w którym nie chciałabyś żyć?
Panem. :/

38. Kiedy ostatnio powąchałaś książkę?
Przed chwilą :P

39. Dziwne sposoby obrażania w książkach?
Wystarczy przeczytać pierwszą część "Więźnia labiryntu". :D

40. Czy tworzysz jakieś własne teksty?
No w sumie piszę recenzje, więc tak :D

41. Ulubiony magiczny przedmiot?
Mapa huncwotów ! <3


42. Twoje miejsce w drużynie Qudditcha?
Myślę, że jako szukająca.

43. Nazwij piosenkę, którą łączysz z jakąś książką.
Z książką :Czy wspominałam, że cię kocham" zawsze kojarzę piosenkę Halsey pt. Drive
https://www.youtube.com/watch?v=2oI-BsWbIg4

44. Ulubiony podryw na książkę?
Nie znam.

45. Użyłąś go kiedyś.
-

46. Ile masz książek?
Myślę, że tak około 150.

47. Kogo tagujesz?
A więc tak taguję : dziewczyny z bloga Zaczarowane recenzje , Klaudię z The Books & Clouds oraz Natalię z Truskaweczka , mam nadzieję dziewczyny, że podejmiecie się wyzwania i życzę Wam powodzenia :D

14 komentarzy:

  1. Finnick <3 "Córkę dymu i kości" uwielbiam - zarówno tytuł, jak i samą treść :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ile pytań... :D
    nieperfekcyjna-panienka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za TAG ale nie wiem czy się podejmę zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam swojego faworyta w "Dworze cierni i róż" chyba dlatego, że wiem, że Maas lubi skakać z kwiatka na kwiatek, a raczej lubi kreować takie bohaterki i zapewne nie chcę się rozczarować ;)
    "Bez słów" również bardzo mi się podobało :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy tag, ostatnio uwielbiam czytać tagi :) Chyba sama u siebie też jakiś zrobię <3 Dużo razy wspominałaś o Harrym, a ja teraz go czytam :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  6. Zobaczyłam gifa z Syriuszem i aż mi serce zabiło mocniej <3 Uwielbiam go! Jako postać książkową, filmową a także Gary'ego Oldman'a, który rewelacyjnie zagrał rolę ojca chrzestnego Harry'ego <3
    Bardzo chciałabym mieć tą prawdziwą Mapę Huncwotów. Nie wiem kiedy uda mi się taką zdobyć, bo Harry na pewno swojej mi nie odda, więc zrobiłam sobie sama a na blogu jest DIY :D
    Zostaję tu na dłużej! Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kocham Peete, ale również Finnicka też ♥ U też największa to "Pani Noc" ale również 4 tom Szklanego tronu - Królowa Cieni, też jest ogromniasta! :D
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też robiłam kiedyś ten TAG, ale miałam odrobinkę inny zestaw pytań, więc fajnie było poczytać je u Ciebie i przejrzeć odpowiedzi :D
    Zazdroszczę, że masz bransoletkę z otwartą książeczką, ja też muszę sobie sprawić jakąś książkową biżuterię.

    Pozdrawiam ciepło i zapraszam serdecznie na moją najnowszą recenzję po miesięcznej przerwie, bookworm z Książkowoholizm :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Wisiorek z kosogłosem - zazdroszczę!
    Również uwielbiam Finnicka i za nic nie chciałabym żyć w Panem. Nie ma co się oszukiwać, drugą Katniss to ja nigdy nie będę.

    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fani HP, łączmy się!
    Zazdroszczę takiej książkowej biżuterii! ♥♥

    Pozdrawiam Cię gorąco,
    Isabelle West z Heavy Books

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nienawidzę "Will Greyson, Will Greyson"; Też porozmawiałabym z Hermioną albo Annabeth; Też pije kawę lub herbatę do czytania; świat Harry'ego; obrażenia - tylko "Wiezień Labiryntu" XD ... Na prawie wszystkie pytania odpowiedziałabym tak samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. A! No i moim pierwszym książkowym zauroczeniem też był Edmund ! XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahh raj... książka, herbatka i ciepły koc! U mnie najgrubszą książką na półce to "Księga wszystkim dokonań Sherlocka Holmsa"... cegła jak ta lala - 1108 stron banana na ustach :DD
    chocabooks :)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.