TBR na 7READUP

  Marta z kanału i bloga Secret Books po raz trzeci urządza nam wspaniałą zabawę i wyzwanie książkowe, które nosi nazwę 7ReadUp. Wszystkie informacje i zasady znajdziecie tutaj >klik< 
W dzisiejszym poście pokażę Wam moje plany na to czytelnicze wyzwanie, oczywiście biorę udział w wersji hard. :) Książek będzie trochę, ale nie 10, ile wyzwań, tak chyba nie dałabym rady :D 




1. S JAK SIERPIEŃ - Książka autora, którego nazwisko zaczyna się na literę S 
 Ja postawiłam tutaj na "Króla kruków" Maggie Stiefvater. 

2. OŚMIOLITEROWY SIERPIEŃ - Książka, w tytule której występuję przynajmniej jedno ośmioliterowe słowo
Książka Lauren Kate, czyli "Wodospad".
3. WYPAD NAD MORZE - Książka z motywem wody na okładce
Lauren Kate "Wodospad" 

4. OSTATNIE PODRYGI WAKACJI - Książka, z przeczytaniem której ciągle zwlekasz i musisz się za nią zabrać teraz, zanim znowu rzucisz się w wir obowiązków 
Jest to "Czas Żniw" Samanthy Shannon, który czeka na mnie już od ponad roku.

5. SIERPIEŃ W HRABSTWIE OSAGE - Przeczytaj książkę i obejrzyj jej ekranizację / adaptację
"Piąta fala" Ricka Yanceya, która też czeka na mnie od ponad roku. 

6. WAKACJE PRZED KOMOUTEREM - Książka, którą polecali polscy lub zagraniczni booktuberzy
"Król kruków" Maggie Stiefvater, polecane przez Alicję z kanału Aliska czyta oraz przez Klaudię z totallbooknerd7. :D 

7. WAKACYJNA OPALENIZNA - Książka z okładką w brązach i/lub pomarańczy
"Wodospad" - Lauren Kate

8. ZARAZ POWRÓT DO SZKOŁY - Książka z uczniami lub studentami
"Naznaczona", czyli pierwsza część dłuuuugiej serii "Dom Nocy" - P. C. Cast i Kristin Cast

9. KONIEC WAKACJI - Zakończ serię, czyli przeczytaj ostatni tom lub zmaratonizuj całą serię
U mnie będzie to druga i ostatnia część, czyli "Zima koloru turkusu" Cariny Bartsch 

10. ÓSMY MIESIĄC - Przeczytaj ósmą książkę ze swojej półki
U mnie jest to "Odrodzona" - C. C. Hunter

  A Wy bierzecie udział w 7ReadUpie ? Jeśli tak i macie swoje TBR to napiszcie mi je lub podlinkujcie! Wszystkich gorąco  zapraszam do tej zabawy, bo ja wezmę udział drugi raz i bardzo mi się podoba :D 

7 komentarzy:

  1. Powodzenia! :D
    http://lowczyniksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja udziału nie biorę, ale życzę Ci powodzenia w zrealizowaniu naprawdę ambitnego planu. Z wymienionych książek czytałam tylko "Czas Żniw" i mogę Ci go naprawdę mocno polecić, genialna lektura!
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja udziału nie biorę, bo w tym tygodniu muszę się skupić na nauce XD Także książki odpadają ;D. Ale życzę powodzenia i polecam Czas żniw - jest genialny ;).

    papierowe-strony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! :)
    Nie wezmę udziału w tym wydarzeniu,ale może następnym razem ;) Jak na razie mam do dokończenia ''To'' Stephena Kinga i jest to dosyć gruba cegiełka,więc nie chcę zaczynać czegoś nowego,bo ta powieść jest świetna i nie mam zamiaru odbierać sobie przyjemności z jej czytania. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, ja udziału nie biorę, ale też mam swój stoik czekający na przeczytanie ;)
    nieperfekcyjna-panienka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia.
    Ja niestety nie biorę udziału. Może następnym razem.
    Pozdrawiam :*
    http://zapoczytalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie biorę udziału, może kiedyś, gdy już bardziej wkręcę się w różnego typu wyzwania i będę miała większe zbiory :) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.