SIERPNIOWY WRAP UP + STOSIK


  Sierpień już prawie za nami (niestety), nie wspominam o tym co się jutro zaczyna tylko powiem dziś o książkach! Chciałabym podsumować miesiąc sierpień i powiedzieć Wam co udało mi się przeczytać, a co udało mi się złowić. Postanowiłam nie pisać TBR-u na wrzesień, ponieważ teraz idę do nowej szkoły, idę do liceum, więc nie wiem jak to będzie z czytaniem, zobaczymy, jednak nie chcę sobie robić żadnych planów. Dla mnie ten miesiąc był naprawdę produktywny, przeczytałam bardzo dużo książek, więc teraz zamierzam się z Wami tym podzielić. 


WRAP UP: 

  Jak widać w tym miesiącu przeczytałam bardzo dużo książek, jestem z siebie dumna, ponieważ były to wakacje i podczas nich ukończyłam swoje dwa wyzwanie, czyli przeczytać 52 książki w tym roku oraz przeczytać tyle ile mam wzrostu. Zanim zacznę mówić, którą, kiedy, gdzie, jak przeczytałam to najpierw wspomnę, że nie ma tu wszystkich pozycji, które przeczytałam, ponieważ niektóre pożyczałam z biblioteki. Od takiej właśnie zaczniemy, czyli od "Przebudzenia Labiryntu" Rainera Wekwertha, które było okej, ale nie zamierzam kontynuować tej trylogii. Następnie wzięłam się za ostatnią część cudownej serii, czyli "Sny bogów i potworów część 2" Laini Taylor. Książka bardzo mi się podobała, zresztą jak każda tej autorki i bardzo mi przykro, że to koniec, jednak zakończenie mnie nie zawiodło. "Lato koloru wiśni"Cariny Bartsch zachęcało mnie do siebie od dłuższego czasu i nie mogłam się doczekać kiedy po nie sięgnę. Bardzo dużo osób z blogosfery polecało mi tą duologię i w końcu się skusiłam. Recenzję tej książki możecie przeczytać po kliknięciu w jej tytuł. Kolejnymi książkami, które przeczytałam były wypożyczone z biblioteki "Oskar i Pani Róża" Eric-Emmanuel Schmitt oraz "Gwiezdny pył" Neila Gaimana. Pierwsza z nich mnie oczywiście zachwyciła, natomiast druga zawiodła. Tyle się nasłuchałam o Gaimanie, jednak ta książka nie była dobra i zdecydowanie film był lepszy. Kiedy tylko wyszło "Never Never" Colleen Hoover i Tarryn Fisher, wiedziałam, że muszę to przeczytać. Na pani Hoover na razie się nie zawiodłam i na tej książce też nie. Była bardzo dobra, choć nadal nie przebija "Ugly Love". Następnie za namową Alicji z kanału Aliska czyta sięgnęłam po "Lolitę" Vladimira Nabokowa i bardzo się zawiodłam. Książka w ogóle mi się nie spodobała i mam nadzieję, że już nigdy nie będę jej miała w rękach. "Wyśnione miejsca" Brenny Yovanoff przyciągnęły mnie do siebie cudowną okładką, jednak na treści się bardzo zawiodłam, przeważał schemat i nienaturalność. Dlatego dałam jej zaledwie cztery gwiazdki. Po tej lekturze zaczął się jak wiecie 7ReadUp, dlatego jeśli chcecie wiedzieć więcej o przeczytanych wtedy przeze mnie książkach zapraszam tu >klik<. W skrócie: "Wodospad" Lauren Kate, "Naznaczona" P. C. Cast + Kristin Cast, "Odrodzona" C. C. Hunter, "Zima koloru turkusu" Cariny Bartsch, "Król kruków" Maggie Stiefvater. Następnie przeczytałam "Opactwo Northanger" Jane Austen. Potem przeczytałam trzy lekkie opowiadania "Spacer po Wenecji" oraz je zrecenzowałam >klik<. Ponieważ potem zachciało mi się przeczytać jeszcze raz serię "Wodospady Cienia" C. C. Hunter, tak przeczytałam ją całą. Dziś zaś czytam jeszcze "Wieczną" C. C. Hunter, jednak wiem, że ją skończę. W takim razie w sierpniu przeczytałam 21 książek i jest to mój najlepszy jak do tej pory wynik. 


STOSIK:

  Na początku sierpnia zakupiłam nową powieść Colleen Hoover, czyli "Never Never". Czekając w księgarni na moją koleżankę, nie mogłam stamtąd wyjść bez niczego, dlatego szczęśliwym trafem wyszłam razem z "Królem kruków" oraz "Odrodzoną". Zamawiając Moondrive boxa znalazłam w nim "Wyśnione miejsca". Od wydawnictwa Media rodzina otrzymałam do recenzji książkę "Zima koloru turkusu", zaś od wydawnictwa Harpercollins otrzymałam "Spacer po Wenecji" W wielkiej paczce z nieprzeczytane.pl znalazło się "Do wszystkich chłopców, których kochałam", "Zdradzona", "Królowa cieni", "Urodzona o północy", "Przebudzona o świcie", "Zabrana o zmierzchu" oraz "Wieczna". Niechcący nie zabrałam ze zdjęcia "Szeptów o wschodzie księżyca" oraz "Wybranej o zmroku", które zakupiłam wcześniej. 

Znajdziecie mnie też tu:
Instagram: addictedtobooks9
Lubimyczytac: Natalie_Bane
Facebook: Addicted to books


 Oto moje czytelnicze podsumowanie i moje zdobycze. Jestem bardzo ciekawa, co Wy w tym miesiącu przeczytaliście i jakie nowe książki zapełniły Waszą biblioteczkę. Koniecznie napiszcie mi w komentarzu! :D 

9 komentarzy:

  1. Woow aż nie wiem co powiedzieć :o 21 książek to naprawdę świetny wynik! Gratuluję! I no no, niezłe zakupy B]
    Achh tylko pozazdrościć :3
    Buziaki i uściski!
    http://szalonebookcholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mnie zatkało ;P Wynik przecudowny! Ja Moondrive boxa nie kupiłam, ale może w "Wyśnione miejsca" kiedyś się wyposażę :)
    Powodzenia we wrześniu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem, że udało Ci się przeczytać aż tyle książek. To niesamowite! :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  4. Jacie kręcę! Wynik marzenie :O Gratuluję, to naprawdę niesamowite :D
    chocabooks :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie!
    Zapraszam na moje podsumowanie na: nieperfekcyjna-panienka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym miesiącu przeczytałam 8 książek i 7 mang, a dzisiaj już kupiłam sobie nową książkę na pocieszenie, a na oku mam sześć kolejnych, ha! Też idę do liceum, także powodzenia!
    http://bookpauline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wynik, gratulacje!
    Również przeczytałam "Króla kruków" w te wakacje i bardzo mi się podobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Wynik jest niesamowity! :D U mnie na odwrót, bo w sierpniu wpadło 12 książek, ale tak czy inaczej jestem z tego ile przeczytałam zadowolona. Nie był to najluźniejszy sierpień, więc tak czy inaczej wypadł całkiem nieźle.
    "Króla kruków" wypożyczyłam z biblioteki i zamierzam w najbliższym czasie przeczytać. :) Mocno ciekawi mnie jeszcze "Never, never" - i na pewno je przeczytam za kilka tygodni w ramach Book Touru, do którego się zgłosiłam. :)
    Reszta pozycji tak nie do końca wpasowuje się w moje gusta, więc nie wiem czy po nie sięgnę ;)
    Pozdrawiam! :)
    Ola z bloga Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń
  9. Wynik robi wrażenie ;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.