LIPCOWY WRAP UP + STOSIK


  Hejka, dziś przychodzę do Was z moim czytelniczym podsumowaniem miesiąca. Co prawda, nie wiem dlaczego, ale dużo więcej zachęty do czytania miała w roku szkolnym, kiedy nie było na to czasu, zaś kiedy przyszły wakacje i mogę czytać ile chcę totalnie to zaniedbuję. No dobra, może nie całkiem, bo w tym miesiącu przeczytałam 9 książek, co według mnie jest dobrym wynikiem, choć mogło być lepiej. Nie planowałam kupować żadnych książek, ale jakoś tak wyszło, że kupując jedną, którą naprawdę mieć musiałam dobrałam kilka innych. :) Zapraszam :) 



WRAP UP:

  Na początku miesiąca pojechałam do cioci na wakacje i wzięłam ze sobą trzy książki. W całości na wyjeździe przeczytałam dwie z nich, czyli "Czerwoną Piramidę" oraz "Bez słów", obie te książki zostały zrecenzowane przeze mnie, dlatego zapraszam do poczytania o nich więcej. Następnie w drodze powrotnej do domu zaczęłam "Me before you" i mimo, że była to książka po angielsku to język był prosty i prawie wszystko zrozumiałam. Co do samej powieści to bardzo mi się podobała i dałam jej maksymalną ilość gwiazdek. Następnie w ramach readweeku zaczęłam "Sny bogów i potworów część 1", bardzo mi się podobało i zaraz musiałam kupić ostatni tom. Następnie wzięłam się za książkę, którą kupiłam mojej mamie, czyli "Powrót do Daringham Hall". Jej się podobała to stwierdziłam, czemu nie. Była naprawdę wciągająca i z przyjemnością sięgnę po kolejne części. Potem od wydawnictwa SQN otrzymałam "Mechanicznego", na którym się zawiodłam, wszystko jest w mojej recenzji. Kolejny zawód dopadł mnie po przeczytaniu książki Sarah Dessen "Gwiazdka z nieba i jeszcze więcej". Po jej poprzedniej książce także spodziewałam się czegoś bardzo fajnego. Niestety była przeciętna. Następnie przeczytałam wypożyczonego przeze mnie "Hamleta" Williama Shakespeare'a. W szkole lekturą obowiązkową była "Romeo i Julia", które w ogóle mi się nie spodobało. Kiedy jednak z własnej woli sięgnęłam po "Makbeta" Shakespeare mnie zauroczył i zamierzam przeczytać jak najwięcej jego dzieł. Ostatnio od wydawnictwa Feeria Young otrzymałam "Prawie o północy", które przeczytałam, a recenzja pojawi się za dwa dni. Powiem tylko, że było mega i kocham tę autorkę. 


STOSIK:

  Jak już pisałam wcześniej dwie pierwsze książki otrzymałam od wydawnictw do recenzji. Kolejne pięc książek kupiłam na bonito, Każda była w bardzo przystępnej cenie, więc stwierdziłam czemu nie. Zacznijmy od lewej, "Kim jesteś Sky?" zakupiłam, ponieważ na booktubie wiele osób polecało ją, więc nie mogłam przejść obojętnie. "Sny bogów i potworów część 2" kupiłam, aby dokończyć tę cudowną serię. Smutne, że to już koniec, jednak nie mogę się już doczekać tego tomu. "Naznaczoną", czyli pierwszą część Domu Nocy kupiłam za sprawą mojej koleżanki, która strasznie polecała tą kilkunastotomową serię. (Jak ja znajdę na to pieniądze, jak mi się spodoba?) "Opal" zamówiłam ze względu na to, że ta seria strasznie mnie wciągnęła i już dawno zamierzałam ją kontynuować, ale jakoś nigdy się nie zebrałam. "Księcia Półkrwi" zamówiłam ze względu na to, iż była to jedyna część jakiej nie miałam ze wszystkich tomów Harry'ego. I na końcu zostaje nam "Prawie o północy" otrzymane do recenzji. 

Znajdziecie mnie też tu:
Instagram: addictedtobooks9
Lubimyczytac: Natalie_Bane
Facebook: Addicted to books


  Oto moje czytelnicze podsumowanie i moje zdobycze. Jestem bardzo ciekawa, co Wy w tym miesiącu przeczytaliście i jakie nowe książki zapełniły Waszą biblioteczkę. Koniecznie napiszcie mi w komentarzu! :D 

10 komentarzy:

  1. Ja stosunkowo niedawno kupiłam brakującą część „Harry’ego”, trzecią. Chyba kilkanaście lat czekała na swoje miejsce, a zawsze pojawiały się jakieś inne wydatki. A warto zebrać całą kolekcję. Teraz pojawiły się te nowe, z cudownymi okładkami. Oj, nęcą. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 9 książek to naprawdę dobry wynik u mnie nieco lepiej bo aż 13. Nie przejmuj się ja tez mam większe chęci w roku szkolnym kiedy nie ma czasu, ale to chyba większość tak ma.
    Miłego czytania w sierpniu.
    In my different World

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wynik czytelniczy! Ja od dawna mam na półce ostatni tom ,,Córki dymu i kości", ale tak uwielbiam tę historię, że ciągle nie chcę jej zakończyć. :)
    Pozdrawiam,
    GeekBooks

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi "Mechaniczny" się podobał, chociaż ciężko było mi przebrnąć przez początek. "Sny bogów i potworów" chętnie bym przeczytała, ale nie chcę jej kupować, bo na swojej półce nie mam wcześniejszych tomów, a u mnie w bibliotece (co dość ciekawe) jest tylko druga część ;)
    Powodzenia w sierpniu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa książki "Kim jesteś Sky" <3

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wyniku i zapraszam do mnie
    nieperfekcyjna-panienka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Okładki serii "Lux" są przepiękne, ale treść niezbyt do mnie przemawia :/
    Pozdrawiam serdecznie!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Okładki serii "Lux" są przepiękne, ale treść niezbyt do mnie przemawia :/
    Pozdrawiam serdecznie!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba po raz pierwszy znam prawie wszystkie książki! Z serii Lux czytałam na razie tylko "Obsydiana", ale na pewno kupię resztę :)

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.